savnehring

Alla inlägg under juli 2011

Av Sav - 31 juli 2011 14:51

Hejhej!

Jag kom hem igår men hann inte blogga för vi åkte direkt t stugan efter jag kommit hem :D Gbg va iaf jättekul (kommer bilder på onsdag) Vi va på Liseberg på lördagen o de va askul men åkte inte typ Atmosfear, Balder o sånt (de e läskigt) o igår va vi på Näset o bada sen åkte vi t Frölunda Torg o shoppa jag köpte en grej men de kommer somsagt bilder på de på Onsdag för då åker vi hem, på Fredag blir de antagligen Skara Sommarland de kommer bli kul    Nu äter jag vindruvor o NJUTER av SOMMAREN  Hörs sen!

/Sav

Gbg

Av Sav - 28 juli 2011 18:56

Hej!

Snart sticker vi till gbg då, de kommer bli så HIMLA kul! idag va jag me Emma o Kim vi sola o bada o så de här blir mitt sista inlägg på 3-4 dagar OM jag inte kan övertala Nicole att låna hennes mobbe att blogga me   Nu ska jag kolla om de är nåt mer jag behöver, o ksk äta nåt!    Hejdå :( 

/Sav

P.s håll utkik varje dag för de kan hända att jag FÅR låna Nicoles mobil o då kommer de komma ett inlägg på va vi gjort bloggar antagligen på kvällen då, O JAG TAR ME KAMERAN (men inte t Liseberg ) men kommer ta MASSA kort i gbg :D Puss  

Av Sav - 28 juli 2011 11:28

HejSan!

Idag blir de göteborg me tjejerna (vi åker en dag tidigare fast på kvällen ) de ska bli SKITKUL o Liseberg imorrn   Nu har vi fixat håret lite mer så jag har page....typ de ser inte SÅÅ dumt ut :D Nu ska jag packa lite, Hörs sen

/Sav

Av Sav - 27 juli 2011 21:20

Hej!

Nu är de äntligen klart! såhär blev de    

Av Sav - 27 juli 2011 19:06

HejHej!

Nu ska jag rakpermanenta mig :D (man gör så håret blir rakt) o de kommer en bild på hur de blev senare hörs sen

/sav

Av Sav - 27 juli 2011 14:29

HejHej!

Nu sitter jag Emma o Kim hemma hos Emma o har kul vi var på Jacoben tidigare idag o de va skönt i vattnet! LÄNGTAR ASMYCKET tills FREDAG <3 de kommer bli skitkul. Nu ska jag återgå t fejjan   hörs sen

/Sav   

Av Sav - 26 juli 2011 20:08

Hello!

idag va jag me Nicole Kim Emma Lukas Lucas o Mergim de va kul ,nu ska jag kolla va som finns på TV  Kram

/Sav

Av Sav - 26 juli 2011 11:18

  HejHej

Som ni ser har bloggen fått en ny Header så TACK söta rara lilla Kim  för att du kunde fixa den t mig  Idag ska jag nog va me Nicole o vi gör väl nåt kul .....tror jag nu ska jag höra av mig t henne Hörs sen

/Sav

P.s gilla ni den nya Headern? tyck GÄRNA till om den!

Ovido - Quiz & Flashcards