savnehring

Alla inlägg under oktober 2011

Av Sav - 31 oktober 2011 21:51

jaa, 

köp aldrig den här mascaran

   ooch tro att den blir såhär bra på ögonen

   för de blir den absolut inte 
inte på mig iallafall :$
jaja, idag va jag med Nicole o KIm vi satt vi datorn i stort sett hela dagen o hade SKITKUL!
imorrn ska jag va med Nicole o sen blire att va hemma hos Emma för hennes födelsedagsfest tyyp
kommer dit lite kul folk! :D

caa såhär ser resten av mitt lov ut
Tisdag; va med Nicole o sen gå på Emmas grej ;D
Onsdag; inget bestämt
Torsdag; JAG FYLLER ÅR!!   åka o kolla på Höstlovsbollen ,fira min födelsedag med bra folk! 
Fredag; HEJA på min klass lag i HöstlovsBollen med Kim! ;) 

Lördag; inget bestämt ;P
Söndag; VARA LEDSEN FÖR LOVET E SLUT! , skoja ! näe men inget planerat!

heehe, där fick ni veta va jag ska göra på loveet :D

hmm, har inget mer o skriva såå hörs!

/SAv

 

Av Sav - 31 oktober 2011 14:40

hej!

som rubriken säger är jag hos NIcole 
jag kim o Nicole, vi sitter vid datorn
förlåt för dålig uppdatering o tråkiga inlää men de händer mer i slutet av veckan ;D

/SAv 

Av Sav - 30 oktober 2011 22:15

jaa, som rubriken säger , kommer upp bilder nu, men NÅGRA av dom är bilder på mina ögon :'D 

          här bilden äger (KIm har tagit den o jag redigerat den♥)                  jaaa vissa bilder har jag lagt upp förut MEN nu har jag redigerat dom i ♥♥ Picasa♥♥ 
kul Kim o jag hade förut! ;D

/Sav

Av Sav - 30 oktober 2011 12:12

Hej!

jag la inte upp några bilder igår :o förlåååt!

kommer BILDER SEN 

äe hos Kim o vi sitter vid daatan, vi ska även fota så bilderna kommer nog upp sen ;D'

hörs!

/Sav

Av Sav - 29 oktober 2011 16:00

Hej!

jag fryyyyyyyyyyser skitkallt juuuue!

ska duscha snart ..tror jag (Y)

Vi hade beställt 160 (elr nåt) cocos o choklad toppar vi sålde slut de pååå ca 3½-4 timmar !!!

alla andra brevid oss såg väldigt snopna ut när allt vårat var slutsålt HAHA

sen gick jag runt med lite folk o de va kul

gick oxå in på Lindex o köpte en mascara o puder (ÄNTLIGEN  BRA mascara+puder (Y) ) 

hehe, 

höörs!

/SAv

;D

p.s orkar inte lägga upp bilder nue

men redigerade lite bilder nyss o dom kommer antagligen upp senare :)

Av Sav - 28 oktober 2011 22:59

Hej! 

blev ett inlägg t idag för jaa, de blir bara 1 inlägg imorrn! 

DISCOT ÄGDE (hoppas ni som kom tyckte de oxå) :D

Bra låtar , Bra folk , Bra stämning TOPPEN VARE!

imorrn får jag gå upp ganska tidigt för jag sk stå på marknaden o sälja me Bästa Kim o Krister! men de är LOV så de gör inget, jag kan sova UT nån annan dag

sen kommer jag gå på marknadn hela dagen o bilder kommer på söndag!

JAG FYLLER ÅR PÅ TORSDAG, är inte "spänd" för jag kommer antagligen få pengar, men kul ska de bli ;D

hörs!

/SAv

jag har inga bilder på mig som jag såg ut på discot men KIm o Nicole kanske har dom kanske laddar upp imorrn elr på söndag isåfall (KIm o Nicoles bloggar hittar du på mina länkar)


Av Sav - 28 oktober 2011 14:44

hej!

DISCO LOV O MASSA MER .. ÄNTLIGEN

ska snart t kim o har TUSEN Saker som måste fixas SISTA INLÄGGE FÖR IDAG 

KANSKE 

hörs

/sav

Av Sav - 27 oktober 2011 15:25

Hejhej!

hoppas jag inte skrämde er med rubriken 

FÖR DISCOT ÄR INTE INSTÄLLT !

utan de är min flöjt som är inställd, de betyder att de inte blir en stressig dag :D

kom hem för en stund sen från skolan för att vi va tvungna att fixa skivorna EFTERSOM ATT SKIVORNA T DISCOT INTE FUNKA :( 

men en lärare skulle fixa de t imorrn såå de kommer VA MUSIK PÅ DISCOT :D

nu ska jag va lite socialare på Fb , senare ska jag gå t VIF-avslutningen :D

Hörs!

/Sav

Ovido - Quiz & Flashcards