savnehring

Alla inlägg under december 2011

Av Sav - 31 december 2011 23:17

Hej!

nu gör jag sista inlägget för detta året!

idag har jag typ bara tittat på film, typ nyss åt vi asgod mat o tyyp halv tolv sticker vi o smäller raketer (Y)

haha dom smäller raketer precis utanför mitt fönster ;o

men aa, ha en God Fortsättning så hörs vi imorrn med första inlägget 2012! :D

Av Sav - 31 december 2011 16:45

Hej igen :)

kollar på typ världens bästa film!

spökhuset heter den o den går på kanal 9! känns faktiskt lite läskigt här utanför, det är mörkt o dimmigt

iallafall är filmen väldigt bra, Eddie Murphy är med så ibland skrattar man o ibland skriker man x¨d!

nu har dom oxå börjat smälla raketer haha ganska irriterande när man kollar på thriller men -.-

hörs se!

/Sav

Av Sav - 31 december 2011 13:10

Hej!

Idag äre ju Nyårsafton kommer bli sådär -.-

vi ska iallafall äta nåt gott  (kolla om Kinaresturangen är öppen) o smälla raketer :D'

idag är de sol igen :D men frost!

just nu sitter jag o checkar på en julfilm på TV, den är bra! :D

vad ska ni göra idag då? ska ni ha lika boring som jjag? :)

tråkigt inlägg men jag försöker kolla på filmen samtidigt.

nu snart ska jag nog uut i fota lite!

ni får ha en fortsatt trevlig nyår ;)

/SAv

p.s kommer ta bilder på raketer sen (Y)

Av Sav - 30 december 2011 18:11

Hej!

idag gick jag upp kl 10:15 för att sticka t idrottshuset med Nicole o Emma!'

tänkte bloggat innan men min bror lät mig inte ha datorn i typ 5 min -.-

(Routern är ju sönder så vi delar på modemet, går det bra? näj.)

iallafall så  vare kul på idrottshuset! grattis t VFK som vann, fast hade hellre velat att Thn (Trollhättan) vann men ..

sen stannade vi kvar o kolla på 97:orna men då gick Emma hem! min bror står ju i deras lag! o det gick bra för dom! men jag dog lite för jag blev ashungrig så jag kunde inte stå :$ men då kom mamma o så fick jag ett äpple :D

godaste äpplet jag ätit på länge!

nu är jag hemma o kollar lite på tv! 

ska snart göra popcorn (om ni inte har märkt det så ÄLSKAR jag popcorn, popcorn in my ♥ säger jag bara!)

vi hörs imorrn!

förhoppningsvis bättre uppdatering då eftersom att det är nyår o jag inte har något att göra då :@ NOLIFE.se säger jag bara.

/Sav

juste! imorrn kommer ju sammanfattningen av året i text o bilder (om de inte kommer upp imorrn kommer det upp på söndag)

                               

Av Sav - 29 december 2011 18:33

Hej!

Idag stack jag t A-hallen med Emma, för att kolla lite på min bror o så!

haha dom andra ledde med 1mål o så gjorde min brors lag mål o de blev typ KAOS alla typ skrek HAHA

sen skulle min brors lag ändå inte gått vidare men då gjorde dom ett mål när de var en HALV SEKUND kvar!!!! så dom gick vidare, men åkte tyvärr ut i Semifinal?! (trore vad semi iaf)

men vi stannade kvar o kolla lite t !

imorrn blire att sticka t A-Hallen IGEN med Nicole o Emma för att kolla på p99 (pojkar födda 99) när dom spelar Cup! 

nu ska jag nog sätta på en film!

Vi hörs!

/Sav

                                                    Make Me Smile

Av Sav - 28 december 2011 23:00

Hej!

dålig uppdatering, JAG VET!

men har vart lite upptagen + internet är fof segt :@

loggade i förut o skulle blogga MEN då funkade inte rautern (STAV?!) 

NIcole skulle gästblogga åt mig men det har hon inte gjort?! -.-

Nu sitter jag iallafall o dricker Julmust o kollar på film!

cupen igår gick SKIT, vi förlorade alla matcher med 1-0 o motståndarna gjorde alltid mål NÄR DET VAR 1-2 Min kvar !

men vi kämpade! o jag hade några målchanser (a

Idag stack vi t A-hallen igen o kolla lite, skiiiiiiitväder vare på dit o hemvägen -.-

nu sitter jag i min Daffe (som om det skulle vara nåt ovanligt nu för tiden -.-) o hare bra!

                                                             JAG HISSAR! 

Jag hissar att jag är en Kärleksdoktor! (a

Jag hissar MUSIK!♥

Jag hissar DJUR! ♥

Jag hissar Discon!


                                                             JAG DISSAR!  

Jag dissar Internetförhållande (seriöst! HATAR DET, typ när man skriver ÅHHH JAG ÄLSKAR DIG ********* "typ 47838492872920miljoner hjärtan -.-) o så har man inte ens träffat varandra i verkligheten -.-


Jag Dissar att man kan vara VÄLDIGT cool på fb men när man möts FACE 2 FACE så säger man inte ens HEJ -.-


Jag dissar När datorn behöver laddas


JAg dissar bebisar -.-


Jag dissar folk som tror sig vara väldigt coola men egentligen bara är ... NOTHING haha så kul o se när dom gör bort sig.


Jag dissar segt internet


Jag dissar att jag inte kom på fler hissar!

HAHA många dissar idag x'D men vi hörs väl!

/Sav

                 


Av Sav - 27 december 2011 13:15

Hej!

haaha börjar bli lite nervös här!!

man vill ju inte skämma ut sig, men förhoppningsvis gåre bra!

vid 3 drar jag t stationen o möter upp Emma som kommer från Gbg då sticker vi hem t mig o är här en stund innan vi möter upp Nicole Sophia o Kim för att gå vidare t idrottshuset! :D

blir no nåt mer inlägg idag!

idag äre SOOOOL o 7 grader ♥

 men här är en lista på vad jag fått i julklapp!

* Pengar

* USB-minne

* Plattång (men den är sån där avtagbar sak så man kan byta t locktång o sånt också!)

* Filmer

* 2 Daffe (inte äkta)

* Spa-grejer

* Mössa

* Headset med mic (så nu har jag mic på min dator! :D)

o nu kommer jag inte på mer

Även om jag inte fick en iphone, eller ipad är jag VÄLDIGT NÖJD! ♥

hörs senare!

/Sav

Av Sav - 26 december 2011 18:39

Hej!

Idag var jag ju på mellandagsrean på överby!

de var SMOCKAT med folk där o kö genom alla affärer!

när vi skulle gå till Donken så var de smockfullt där med o när jag frågade några om de var ledigt mittemot dom sa dom Ehh, nä *bitchblick* men de var ledigt där -.- fast sen hittade vi en plats jag köpte en earcuff (Y) 

nu är jag hemma o sitter i min Daffe, taggar cup imorrn !! VI SKA VINNA!!

nu ska jag äta mer kola som mamma har gjort (a

blir ett inlägg imorrn på dagen!

men nu blire att kolla film, Hörs!

/Sav

somsagt har jag lite bloggtork just nu men medans jag INTE bloggar kan ni ju kolla in dom här bloggarna!

http://bykim.blogg.se

http://nicoolesuhl.blogg.se 

 

Earcuff: Glitter 30:-


om jag hinner imorrn blire att jag skriver vad jag fick på Julafton men bilder blire nästa månad :'( 

Ovido - Quiz & Flashcards