savnehring

Alla inlägg under februari 2012

Av Sav - 29 februari 2012 14:51

Hej!

nu har jag typ precis kommit hem från skoolan,

haha bästa dagen , iallafall när vi gick hem Amanda blev helt galen ^

helt perfekt väder jue, gick faktiskt utan jacka :D

jaja, nu ska jag ba ta de lugnt innan träningen 

hörs sen!

/Sav

Av Sav - 29 februari 2012 07:41

Hej! 

kollar på Mvt nu o den här Ai Se Eu Te Pego (stav) var på nyss, asså haha vilken ful dans dom gjorde t den xd

men iallafall sött att han ler hela tiden hhaha

anyway, ska jag snart gå t skolan

hörs efter den
/Sav 

Av Sav - 28 februari 2012 21:46

Nämen tjänare bloggen!

haha nä men jag är lite rastlös nu bara!

förut var jag ute en stund med marsvina har städat dom också *nöjd* o har grejat lite saker idag!

nöjd med mig själv!

nu kollar jag på Suburgatory o äter Mormors dubbla chokladflarn, asså min mormor har inte gjort dom det är såna där kakor som vi i klassen säljer så köpte mamma 9 burkar HAHA bästa mamma!

men nu ska jag återgå t Tv:en

hörs imorrn!

/Sav

 

Av Sav - 28 februari 2012 15:01

Hej!
asbäst väder är det idag, men jag känner inte för att göra nåt speciellt så jag ska bara vara hemma idag igen!


skolan gick snabbt, våran lärare kom o hälsa på o det var askul :D

nu har jag inget mer o skriva så vi hörs lite senare!

/SAv


Av Sav - 27 februari 2012 20:26

SKULLE DU HELST
1. pierca tungan eller läppen? -  tungan
2. vara seriös eller oseriös ? seriös
3.dricka grön eller röd mjölk? grön
4. Brinna upp eller drunkna? - drunka i think ..
5. Umgås med din familj eller vänner?  båda såklart!

SVARA ÄRLIGT
1. tycker du om någon nu?  Nepp
2. har du skolkat? -  nej
3. varmt eller kallt? -  VARMT
4. soligt eller regn? - SOLIGT
5. fanta eller cola? -  fanta (exotic)
6. är du nyttig av dig? - absolut inte eheh,, nä men ibland

OM MIG
1. fullständigt namn?  Savannah blablablabla Nehring

2. syskon? - 1 storebror en halv storebror
3. Vart bor du? -  dedu
4. Hur många barn vill du ha? - venne, ska adoptera.
5.vill du gifta dig?  kanske,jag klarar mig på egen hand
6. Favorit tid på dagen? kvällen/eftermiddag
7. Humör just nu? - på topp  FÖR DET ÄR DISCO PÅ FREDAG! ♥
8. Sugen på just nu? Disco/saft/popcorn/godis!

HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA
1. Pussat någon? - ja mitt marsvin ^
2. Sjungit? - Absolut!
3. Blivit kramad? - jaa ..-.-
4. Känt dig fånig? - jadå :$
5. Saknat någon? - nää
6. Dansat galet? - ja HHAHA..
7. klippt håret? - Nej


GREJER
1. Har du blivit stoppad av polisen någon gång? ja .. xd
2. Har du en hund? - nej
3. sover du helst ensam eller med någon? - ensam
4. Tror du på spöken? - nej
5. Är du mörkrädd? - noo
6. vem vill du ha just nu? - ingen

KOMPISAR

13. Har du nån bästa vän? - nä, men väldigt nära kompisar!
14. Är du ofta med dina vänner? - aa
15. Vad brukar ni hitta på? -olika
16. Kan du vara dig själv med dina kompisar? - ja
17. Vem vet mest om dig? - Kim eller Syling (Nicole)

OM DIG
1. Hur lång är du? - 162 typ
2. Vart bor du? - hemma
3. Är du nöjd med ditt rum? - naajj
4. Vilken är din riktiga hårfärg? - mörkbrun (har ändå aldrig färgat de)
7. Har du någon sjukdom? - ja! den heter; kan aldrig sluta äta godispopcorn o skratta sjukdomen!
8. Gillar du skolan - nej, bara klassen
9. Hur svarar du i telefonen? hallå/hej
1. Åt du senast? - tuggummi om de inte räknas så vare mat!
2. Drack du senast? - apelsinjuice
3. Har du på fötterna? - strumpor
4. Lyssnar du på just nu? - Yeah x3 - Chris BÄSTA Brown♥

Jaop!

/Sav

fråga mig inte varför det blir vitt runt texten"

Av Sav - 27 februari 2012 20:09

Hej!

sen jag bloggade senast har inte så mycket förändras, ligger fortfarande i soffan o kolar på tv!

fast nu äter jag också wook/wok de är ssåååååååååååååååååååååååå gott ♥

ska fortsätta äta nu o sen blire att vänta tills en ny serie som heter 'Smash' börjar, verkar bra!

(21:00 kanal 3)

vi hörs senare eller imorrn!

/SAv

~Gammal o fin bild~  

Av Sav - 27 februari 2012 16:04

Hej!

skolan var tråkig som vanligt o nån hade tydligen ätit typ ägg i våra korridorer för det luktade ägg i klassrummet o i korridoren -.-

sen när dom skulle öppna fönstret fick dom inte de för mig o Mimi för vi sitter vid fönstret o de blev för kallt ^

så vi satt där inne o kvävdes av ägg asså EUW


nu har jag gjort klart läxorna *nöjd* o ska bara ta de lugnt, titta på film oså!

hörs sen!

/Sav

'  

Snäll jag var nu som satt o ladda upp en bild i 4943943934timmar åt er! :D

Av Sav - 27 februari 2012 15:15

hej!

jag ska ge er ett Superbra tips på en film

Hairspray.

Den är så himla bra o den visar hur folk hade det på ungefär 60-talet!

jag tycker det är helt sjukt att 'svarta' fick åka i en helt annan buss o ha en avspärrning mellan dom o dom 'vita' medans dom dansa för dom inte fick dansa på samma ställe.

Och att hon nästan blev nobbad för att hon är fet, men hallå hon där 'Amber' o hennes mamma är ju så mycket bättre ja..

iallafall är den värd att se om ni inte sett den.

I den här filmen är de dom mörka som regerar!

(Enligt mig)

o detta är int bara för att jag är mörk utan om jag hade vart vit så hade jag tyckt EXAKT samma sak

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

när jag var liten frågade jag mamma om man kunde operrera så man fick en ny hudfärg

o de gjorde jag för att jag ville inte sticka ut. (typ)

asså nu är jag stolt över att vara mörk!

visst har jag blivit kallad neger ett antal gånger men det är bara o stå på sig inte bry sig

förr var ju ordet 'neger' en hudfärg (eller nåt sånt) men nu har de använts på fel sätt o blivit ett kränkade ord

o seriöst ni som typ skriver 'Varför får inte vita säga negerbollar om svarta får säga vitlök' asså VÄX UPP
vitlök det var ju nåt ni 'vitingar' kom på o vi använder inte de som ett kränkade ord precis DET ÄR EN GRÖNSAK that's it.

medans det finns andra lite mer respektfulla ord till 'negerboll'

tex, chokladboll, kaffeboll osvosv...

nåt tänkvärt iallafall, I'm just saying.

Hörs sen!

/Sav

Ovido - Quiz & Flashcards