savnehring

Alla inlägg under november 2011

Av Sav - 30 november 2011 22:38

Hejsan!

var tvungen att uppdatera lite!

jag släpade mig upp o hämtade min julmust iallafall (Y)

förut så skar jag mig på en tejpbit (fråga mig inte hur jag lyckas ..)

sen sitter de en stackars katt o jamar här utanför, jag skulle se vart den va o men då gick mitt persienn (stav) hantag sönder o då skar jag mig lite på den sen stack jag mig på en kaktus o sist men inte minst lyckades jag NÄSTAN välta ner min tjockisTV o jag har fortfarande inte sett katten , livet går bra ...

/Sav

Av Sav - 30 november 2011 20:31

Hej!

träningen gick bra, vi körde matchmed p98 pinsamt men kul :D

nu har jag bara tagit de lugnt!

är sugen på julmust :$ orkar inte hämta .. (intressant jag e)

men imorrn blire o va med bästa Kim (vi kommer fota om inte BERIT får för sig att storma på igen .. -.-)

konstigt att dom sätter namn på stormar ..? 

NU ska jag gå o hämta min julmust  .. EFTER jag skrivit HISS O DISS!

                            JAG HISSAR! (Y)

                      Jag hissar bra Discon med SNYGGA O MOGNA killar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                      Jag hissar meningen med livet! (a

               


                           JAG DISSAR!-.-

                      Jag dissar random people som helt random säger "Hej" när man typ går förbi dom -.-

                      Jag dissar folk som lägger upp oviktiga statusar på fb 24/7  .. typ Idag ska jag t överby med mamma♥♥♥♥♥♥♥ osv .. o man liksom "MEN GRATTIS där har du nog aldrig vart förut -.-"  SÅÅÅÅÅ irriterande!

/Sav

http://mycorneliasofiakrave.blogg.se      <----- CHECKA!!

Av Sav - 30 november 2011 15:17

Hej!

PÅ vattenpalatset vare kul men när vi skulle gå hem fick Berit för sig att hon skulle vara VÄLDIGT elak mot oss när vi gick hem så de började spöregna+de blåste när vi kom fram t skolan var vi genomdränkta o sura! men vi fick vara inne på rasten (a     men sen fick jag sitta i våta byxor resten av dagen -.-

Gött att vi får ta med egen dator t skolan imorrn  o på fredag :D

VINNAREN AV TÄVLINGEN (DEN NÄR MAN SKULLE GISSA VILKET DJUR DE VAR) ÄR 

http://mycorneliasofiakrave.blogg.se  

O RÄTT SVAR VAR EKORRE!

nu kommer jag länka hennes blogg i 5 inlägg!! för länkbyte har vi redan gjort! ;D

nu ska jag bara ta de lugnt, sen blire träning! 

/Sav

    

Ganska lika ändå ? :D

p.s Imorrn kommer en liten bildbomb, jag har samlat på mig en hel del bilder under veckan :D

Av Sav - 29 november 2011 18:57

Hej!

jag köpte en tröja på Gina men inget mer (BILD DÄR NERE)

hahah, de var skitmånga som vi känner som var på överby idag (DOOOG)

sen gick vi hem t Nicole o spela Mario (alla 4) HAAH de blev lite bråk som de alltid blir men ..

Imorrn blire att ta på sig badkläder på morgonen ;)  jag är bäst på att simma (a



Snart blire att kolla på Tv - TopModel o DH!!!!

hörs!

/Sav

 

T-shirt tyyp?

Ginatricot 99:-
:D 


Av Sav - 29 november 2011 11:13

Hej!

Jag ville baara uppdatera o säga att jag har gjort ett länbyte med den här fina o snälla tjejen, som även kom 2:a på min Veckans Blogg!  http://mycorneliasofiakrave.blogg.se/    värd att kolla :D


jag gör GÄRNA länkbyten, kommentera bara så fixar jag de! ;D

Av Sav - 28 november 2011 20:59

hej!

skolan idag gick snabbt :D

vid 4 kanske? började jag va med Kim, vi gick t stan o sen gick vi hem t henne o hade skitkul !

imorrn är vi LEDIGAAAAAa!!!! sååååå skönt! :D

o då blire att åka t överby med dom bästa!

inen bra uppdatering idag, men mitt internet är segt! -.-

blir nog bättre om några dagar!

på onsdag blire vattenpalatset med klassen :D   ( missar massa jobbig skola :D )

hörs!

/Sav


p.s eftersom att internet är segt går de ju typ inte o ladda upp bilder, men de kommer  bilder nästa månad ;D

HÅLL UT!

Av Sav - 27 november 2011 19:31

Hej! ;)

idag har de inte vart så bra uppdatering!!

anledningar ! 

* Jag hade fotbollsträning på morgonen 

*efter de duschade jag o gick direkt t Nicole

*jag va hos Nicole hela dagen (typ) 

hos Nicole spelade vi Mario o hade skitkul, sen kom Emma o då hade vi också skitkul (hahah)
nu sitter jag o dricker julmust o äter chips (Y)

imorrn blire att gå t skolan, men på tisdag är vi LEDIGAAAA ♥

känns som om denna vecka INTE kommer bli jobbig alls + de är DISCO på fredag :D

/Sav

går typ inte o ladda upp bilder?! -.- 

Av Sav - 26 november 2011 23:17

Hej!

idag gick jag o Emma runt på marknaden o sen kolla vi på film!

sen var vi på sämsta filmkvällen hos Nicole, men den blev bäst ändå sen!

när de hade gått typ 1½ timme hade vi inte ens satt på en film än, den ena var konstigare än den andra o en hade ingen text, men t slut hittade vi en bra, o när vi kollat i typ 1timme o de börjar bli lite spännande då är filmen slut för Nicole "råkade" radera del 2 -.- men sen kunde vi se hela'!!

HAHAHA skrattade så jag höll på att avlida!

imorrn e de fotboll så de blir att gå upp i tid (inte sent som idag då hehe ..)

hörs imorrn!

/Sav

Ovido - Quiz & Flashcards