savnehring

Alla inlägg under augusti 2011

Av Sav - 31 augusti 2011 21:50

Hej!

Fotbollsträningen va kul! gjorde 1 mål :D sen när vi skulle cykla hem åker vi ner för en jättebrant backe o Nicole o Kim (Nicole skjutsa Kim) slira o ramla o jag såg Kim bara flyga iväg! :o , OMG asså! Men dom klara sig men Nicoles cykelkorg är helt mosad :$    aja snart ska jag sova (är VÄLDIGT TRÖTT!)

/Sav

Av Sav - 31 augusti 2011 15:02

Den låten kom jag o tänka på när jag hörde glassbilen nyss (Haha) Idag va väl skolan okej .. Sen bli de fotbollsträning! innan de ska jag bara va hemma ...tror jag  ;)

Hörs!

/Sav

Av Sav - 30 augusti 2011 19:45

Sorry, för dålig uppdatering idag!

Idag va Jag me Nicole Emma Albiona o Kim de va kul :) sen gick vi hem t Amanda o kolla på valparna ÅHHH SÅ SÖTA DOM VA! Nu ska jag bara va på datan, ksk kolla på film.. ta de lungt helt enkelt! Hörs!

/Sav

Av Sav - 29 augusti 2011 21:48

Hej!

Värdret idag har vart konstigt ena sekunden regn, andra sekunden sol.... men de har ändå vart hyfsat fint idag TILLS jag skulle cykla  t fotbollsträningen du öste de ner + dalbobron är stängd för repparation o då åker man på en färja över t andra sidan sen tappa vi bort oss -.-´  så när vi kom fram var vi blöta o sura , som tur var så fick vi  sluta  tidigare från fotbollen o då kolla vi på när P-99 spela match 4-2 t dom andra! när jag kom hem var jag pissevåt trött o mina händer hade domnat (snacka om höstväder) men så fort jag kommit hem la jag mig i badet o nu är jag upptinad igen :)   Hörs imorrn..... JUSTE vinnaren av veckans blogg är..... www.kimbaygan.blogg.se

på något vis gick de inte o länka-.-´denna vecka börjar en ny omgång av veckans blogg så om du vill va me så kommenterar du "Jag är med" + ditt bloggnamn

Lycka Till! :D

/Sav

Av Sav - 29 augusti 2011 16:33

Hej!

Skolan idag va toppen de va 2 barn från Australien o hälsa på o dom va jättesnälla! iallafall tjejen , så vi fick prata engelska hela dagen , låter väl inte så svårt egentligen men de e svårare o prata me nån som inte förstår svenska , men som tur var så förstog dom väldigt bra va vi sa ändå!(även om våran engelska inte var bäst.,.... iallafall inte några ord),, Snart ska jag träffa Emma Alice o Kim   uppdaterar sen! :)

/Sav



Av Sav - 29 augusti 2011 06:59

Hej!

är trött orkar inte gå upp , men jag måste  Ska snart göra miig iording  o sen gå t skolan 

'Hörs sen

/Sav

Av Sav - 28 augusti 2011 20:21

hej

idag va jag me Emma Nicole Amanda o Alice, vi såg på TV o spela in lite saker :) 

ÄR (JÄTTE)TRÖTT nu + att jag måste upp en halvtimme tidigare än vanligt!  MEN jag kommer ändå blogga på morgonen :) 

Hörs!

/Sav

P.s Internet e ff segt så bilder kommer antagligen nästa månad (typ 1 sep relr nåt)

Av Sav - 28 augusti 2011 10:24

Hej!

Igår kunde jag inte blogga för de hade hänt en liten sak så jag hann aldrig, men nu blir de nya tag,  idag ska jag va me Emma venne va vi ska hitta å men.... Nu ska jag gå t henne så vi hörs sen ;)

/SAv

Ovido - Quiz & Flashcards