savnehring

Alla inlägg under juli 2012

Av Sav - 31 juli 2012 23:12

And I'm the BOSS
 

       

Av Sav - 29 juli 2012 11:35


Y♥L♥
   

Av Sav - 28 juli 2012 01:22

jag vet att jag inte bloggat på aslänge

men pallar inte , de är sommar o jag har inte tid, men imorrn ska de nog bli dåligt väder så då kanske de kommer upp en del inlägg

har spelat in videoinlägget nu iallafall så ska bara ladda in skiten i datorn, lägga upp de på bloggen och skämmas ihjäl för att jag ser ut o låter hemskt!

iallafall, dom här dagarna har de varit asbra väder så jag har vart ute o typ badat

idag drog vi till Lysekil (palla inte) o typ badade oså, tog rätt många bilder så dom kommer väl också upp nån gång..

på måndag drar jag t Danmark (pallar inte) bara över dagen men ialllafall.

nu ska jag väl typ göra mig iordning , är astrött, gick upp 8 i morses o hade gått o lagt mig typ halv tre :(

imorrn får vi se vad jag gör

hörs

 

alla bilder från gbg samlat på ett o samma ställe xD

Av Sav - 23 juli 2012 20:41

Hej

såg nyss att bloggplatsen-appen kommit ut t android o iphone

så typiskt att min xperia inte funkar så jag måste ha cp söndriga mobilen -.-' annars hade jag kunnat blogga mycket mer,,

men iallafall,

idag var jag med Nicole, vi gjorde inte så mycket förutom att sitta  vid datorn

nu lyssnar jag på musik , äter salta pinnar o dricker läsk ♥ såhär på en helt vanlig måndagskväll ^

kanske sätter på en film sen, vill ju se på LOL men den är bara för Vip på swefilmer :@

ah men vi får se hur jag gör

hörs nån gång

sorry för dålig bloggning, men pallar inte typ ehe..

 

Och här var man ju glad..

 

Saknar lilla Kim som är på äventyr i Frankrike o som tydligen sett massa snyggingar där ehe..

Av Sav - 22 juli 2012 20:43

hej!

haft 3 goa dagar i thn med syl o några t, även fast de inte direkt vart bästa vädret

---

videoinlägget om Gothia som jag lovat kommer jag kanske göra typ imorrn, måste iallafall vara ensam hemma,blir pinsamt annars

så vi får se när de dyker upp, nån gång denna veckan iallafall

nu ska jag kolla film o äta pommes med kött

hörs sen

 

sämsta syyyl

Av Sav - 22 juli 2012 12:45

  

Collage som jag gjorde av några bilder, har typ tusen sånahär bilder som är fett coola

kommer lägga ut dom lite då o då

Ovido - Quiz & Flashcards