savnehring

Alla inlägg under juni 2012

Av Sav - 30 juni 2012 16:48

hej!

idag har jag gjort typ samma som igår, kollat film o gg

är helt beroende av de nu, särksilt när Nate är så snygg också (a)

så jag ska kolla ett t avsnitt av de nu o äta typ morötter jag fick av mormor när jag var där nyss o åt grillad kyckling med ris o currysås, mmmmmm

ah så vi hörs senare

  haha när jag var liten, så typiskt att jag inte nådde ända upp -.-'

Av Sav - 29 juni 2012 22:04

Hej!

 cool är jag som förkortar 
Gossip girl (gg) o The karate kid (tkk) 

haha,

nu sitter jag hemma hos mormor o äter kvällsmat o kollar på the karate kid (den med Jaden smith, så snygg är han) 

o väntar på att gossip girl ska ladda klart, o de har tagit, 40 min för den att ladda 20 min o hela gp är 40 min så jag måste vänta en hel del

blir att sova här hos mormor igen då

o imorrn ska jag ha exakt lika tråkigt som idag, men ändå lyckades jag underhålla mig ganska mycket idag ^

på sön kommer Syl hem, då ska vi va (Y)

nu ska jag fortsätta kolla på filmen

hörs sen/imorrn

 

-arkivbild


Av Sav - 29 juni 2012 14:54

Hej!

sen jag bloggade har jag kollat på Familjen Kardashian o andra såkallade 'såpor' på tven

o målat naglarna väldigt nogrannt nu när jag ändå inte har nåt att göra

oså har jag ont i ryggen också -.-

hittar inte tejpen heller så jag kan tejpa ryggen, inte för att jag vet hur man gör men jag vet hur jag ska göra för att inte få ont så då borde min tejpteroi fungera

om jag kunde hitta den där tejpen också -.-'


kl 4 drar jag t mormor o äter mat, lax o potatis, mmm :D

hoppas även att maamma kommer hem idag så jag kan sova hemma

men vi får se

hörs senare

 

arkivbild

Av Sav - 29 juni 2012 13:36

Hej!

sitter o tycker synd om mig själv för denna helgen kommer bli jättetråkig ;(

alla är typ borta nånstans o här sitter jag som vanligt o inte har nåt liv

så nu ska jag fortsätta tröka ihjäl mig hejdå

Av Sav - 28 juni 2012 22:43

HAHAHAHAHAHAHHAH

oså är jag pisst of sur för att Tyskland förlorade -.-'

 

som tog typ en kvart o ladda upp eftersom jag utloggades hela tiden -.-'

Av Sav - 28 juni 2012 21:10

skrev ett lång o fint inlägg när min internetanslutning bröts o jag palla inte skriva om o de gick inte o kopiera så jag använde gamla goda printscreen

hoppas ni ser vad de står

 

Av Sav - 28 juni 2012 01:16

Va är de för töntar som står o tar upp hela scenen i några fula aftonklänningar? ;o

HAHAHAHAHAHAHAH OMG,  BÄSTA SEAN BANAN ASSSÅ
TYSTA! JAG PRATAR!

dog lite däR!


Av Sav - 27 juni 2012 23:46

        HISSAR
- FOTBOLL

- Facebookbråk

- Att känna att man ägt ut nån totalt

- Se en snygg kille

- Att Tyskland kommer vinna EM 2012


                          DISSAR
- Folk som glor (om de inte är snygga killar dåe)

- Domare som blåser lite efterblivet ( typ 5 sek efter de har hänt)

- Folk som tror dom kan bossa över mig

- Djurplågeri/djurförsök eller plågeri överhuvudtaget

- När man ser en snygg kille o inte vågar göra nåt ;((  (typ säga hej eller nåt)




Och ett fint citat som stämmer in perfekt


- Det finns inga fula tjejer, bara tjejer som inte bryr sig om sitt utseende.

haha kunde inte sagt de bättre själv!

hörs imorrn för nu är de Big Momma 2 time

Ovido - Quiz & Flashcards