savnehring

Direktlänk till inlägg 25 augusti 2012

shululululu

Av Sav - 25 augusti 2012 21:42

hej

kom hem från en till rolig dag på kg

först drog jag o kim till överby o jag hittade snyggaste byxorna där som jag la undan osen drog vi hem o mötte upp nicole, emma o sabrina för att käka sen drog vi till kg o träffade vilma och my

o vi hade allmänt kul med att fånga godis osv haha sen kom janina så var vi med henne o hade kul

men iallafall, imorrn blire överby igen osen ska jga kolla på match, ser ut att bli en bra dag och nu orkar jag inte mer så hejdå

 
HAHAHAHAHHAAHHAAHHJAG DÖR VAD FULT"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
gammal bild..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sav - 7 februari 2013 19:09


hahahahahhaha dör fulaste bloggen jag hade, ialalfall så har jag börjat blogga på nnytt med min homie kim,  KLICKA             KLICKA                      KLICKA    tiderna har förändrats o jag med, bild på mig där nere sista inlägget på ...

Av Sav - 25 september 2012 15:57


     

Av Sav - 12 september 2012 21:52

ja.. de är fkn istid ute, fryser ihjäl.! juste ..ska ju till ursand imorrn med klassen, slutar kl 6. kommer vara i skoltid i nästan 12 timmar, vem pallar?!'   så update blire när jag kommer hem, alltså typ vid 8 eller nåt.. - asså seriöst m...

Av Sav - 12 september 2012 16:03


hej! fick cykla hem i pissregn idag igen haha.. nu skolan var okej, tyskan var hemsk..like usuall (stav)   nu är jag hemma o chillar osen vid halv 7 drar jag på träning, hörs senarejuste så snyggaste killen i skolan idag, jag o jessie dreggla...

Av Sav - 12 september 2012 16:03


hej! fick cykla hem i pissregn idag igen haha.. nu skolan var okej, tyskan var hemsk..like usuall (stav)   nu är jag hemma o chillar osen vid halv 7 drar jag på träning, hörs senarejuste så snyggaste killen i skolan idag, jag o jessie dreggla...

Ovido - Quiz & Flashcards