savnehring

Alla inlägg under september 2011

Av Sav - 30 september 2011 20:24

Hej!

Tyvärr får ni INTE se några bilder från Överby .....FÖR JAG KÖPTE ALDRIG NÅT hahah..

när vi hade vart på överby fråga några oss om vi ville  hänga me t Kg såå då hoppa vi bara av från bussen vid Kg vi spela fotboll där o sen kolla vi på match KUUL!!

nu ska jag svaara PÅ ERA FINA FRÅGOR haha



Amanda - fråga

Hur många läsare ?

svar; rekordet? de va iallafall 25 st :D


Nicole-fråga

sötisar ni ää <33

svar; du kan va <33


Nicole-fråga

Göllisar dom ää 

ehhm ..ää du kär i nån?

Tkr du nån ää sööt?

snygg?

Säg isf här o nu <3

svar; haha tackar :D 

Nej jag är inte kär i nån

Ja många? (haha)

Jaa

Haha nej :P


Kim-fråga

Heeeeeeej!

vem var du senast kär i?

va är ditt favoritprogram på tv?

vem smsa du senast med?

vem gillar du bäst av mig o Nicole?

mig o Emma?

mig o Amanda?

mig o Kampeng?

svar; de va ganska längesen men de va nog Lucas

Desperate Housewievs (stav?)

Mamma (haha)

GÅÅÅR inte o välja -.-´

Gåår inte o välja -.-´

gåår inte o välja -.-´

KAMPENG!..hhahah skoja! dig

tack för frågorna hoppas ni blir nöjda med svaren!

/Sav



Av Sav - 30 september 2011 14:51

hej !

idag va skolan ganska kul :D

nu snart ska jag åka t Överby med Kim Nicole o Emma de ska bli kul (kommer bildeer på de jag köpt sen) även då svarar jag påå frågorna!

REKOOOORDMÅNGA besökare fick jag igår på bloggen hopaas vi får bättre äään såååå nu ska jag snart stick såå hörs!

/Sav

Av Sav - 29 september 2011 20:45

Hej ! 34bilder har jag o bjuda på från min o Kiiims fotodag :D

                             Kim har lärt sig att le med tänderna från min lemedtänderna lektion (haha)                                      OMG va fiiiiiiin!!

Av Sav - 29 september 2011 15:56

hej ! 

skolan idag va toppen :) 

fast nu är jag heeeeelt slut för vi hade innebandyträning i en timma precis efter idrotten :£

o nu ska jag snart iväg t flöjten!

tänkte ha frågestund såå passa på att fråga lite :)

ska försöka att svara såå bra som möjligt  (heheh)

hörs!

/Sav

   haahaa ett marvinscollage :D ( mina marsvin allihop :D )

Av Sav - 28 september 2011 21:15

Hej!

idag va de träning vid 6 då var jag där o tränade lite..annars har jag inte gjort nåt speciellt idag !

nu ligger jag i sängen med marsvina och ser på när dom äter havregryn (haha)

hörs imorrn!

/Sav

Av Sav - 28 september 2011 15:12

hej!

idag är de riktigt myspysväder ju :D man ska ba sitta inne o äta godsaker :$

Jag ska nog sätta på en film o bara slappa sen blire nog att sticka till träningen 

imorrn e de torsdag o vi har tyyp grupper på musiken o vi ska göra en reklamfilm tyyp ..haha de ska bli kul :)

nästa torsdag ska vi ta spruta :O  jag är INTE rädd men de e lite läskigt efteråt för man tyyp blir lite snurrig BLÄÄ!

 hörs 

/Sav

nu blir de lite bilder jag tagit i veckan

           ungefär SÅHÄR (bilden) har de vart hela hösten -.-´

Av Sav - 27 september 2011 20:31

heheeh!

idag har jag vart på kg tyyp hela dagen

de va kul där:)

skolan idag va inte heller såå jobbig vi fick tyyp prova experiment o sånt :)


nu sitter jag o äter apelsin (MUUUMS)


hörs imorrn!

/Sav

   Emma ♥   Kim ♥ 

   Nicole ♥

www.kimbaygan.blogg.se

www.nicolesuhl.bloggplatsen.se två riktigt bra bloggar :D

Ovido - Quiz & Flashcards