savnehring

Alla inlägg under maj 2012

Av Sav - 31 maj 2012 21:13

Hej!

stack ju t Nicole förut, vi drog t Lidl o köpte pepsi o popcorn sen kollade vi på film

'Not Another Teen Movie' HAHAH hemskaste filmen jag sett :''')

efter de stack jag hem o bytte kläder oså cyklade vi till kg

där satt vi på läktaren o typ sköt bollen t varandra sen spelade vi match med några

efter de satt vi o kollade på när några hade träning o typ nästan fick stenhårda bollar på oss!

vid 7 hade en 'stor' VIF match börjat så vi stack dit o kolla men drog efter en halvtimma för de blev kallt o vi var hungriga

när jag kom hem åt jag o kollade på ett gammalt avsnitt av Desperate housewievs, frn första säsongen

hel Dh slutar ju på tisdag s lika bra att se allt från början, dom avsnitten jag inte sett då

imorrn är ju skola o på lördag KLASSBOLLEN <333

Fysikprov imorrn också, måste plugga nu istället för att se ett till avsnitt av Dh, blöööö..

men måste man så måste man, får vi inte godkänt på de här provet får vi inte godkänt i Fysik -.-

hörs imorrn

 

Hur mina naglar ser ut just nu! och jaa, jag haar målat olika på båda händerna  

Av Sav - 31 maj 2012 13:01

Kom nyss hem från en sämst klassbollen träning!
alla var sura o allmänt irriterande/tjatiga/bithciga!

nu sitter jag o äter wookade nudlar som jag gjort t bara mig!

ska även va med Kim o Nicole idag!
jag o kim är sura så vi hoppas nicole går med på att äta onyttigt o kolla film!

jaop! nicole sa ja så de blir att fetta på sig idag !
kemiin pluggar jag senare (vi låtsas som att de kommer hända)

snart ska jag dra t nicole!

hörs sen

   

Av Sav - 30 maj 2012 21:24

Hej!

efter jag had bloggat sist satt jag o skypade med några o typ gjorde ingenting!

sen stack jag ju p träningen, våra tränare kunde inte komma så de fick komma några andra

haha bästa träningen iallafall

sen stannade vi kvar o kollade på en match, Jessie var lite övertrött o typ skrattade åt allt

vi koom också på att vi är LEDIGA  imorrn, gött!♥

nu kollar jag på Greys Anathomy

spännande!

ska vara uppe rätt länge idag men imorrn måste jag gå upp i tid för vi ska ha klassbollen träning kl 11

sen blire att plugga lite på Fysiken för vi ska ha prov på fredag

vill inte sitta där o inte kunna nånting som på Kemi-provet, andå fick jag ett C på de provet ;o

jajaj, hörs sen eller imorrn

 

Av Sav - 30 maj 2012 14:43

Hej!

skolan idag gick snabbt o enkelt

sen skulle vi ju träffa dom nya klasserna!

var inte såå nervös egentligen men när jag såg alla 7/8/9 ;or stå utanför blev de pinsamt o nervöst

först gick vi in i aulan där ropade dom upp klasserna o klfs sen gick vi med våran klass t nåt klassrum

där inne berättade dom lite saker samtidigt som massa andra elever gick utanför o kollade in hela tiden o höll på

de blev rätt irriterande efter ett tag, men de funka

sen skulle vi skriva vårat nanmn på ett papper o Hålla upp de framför 'bröstet' o så skulle dom ta kort på oss!
INFÖR ALLA

de var seriöst de värsta jag vart med om!

sen fick vi glass o dom snackade lite mer

sen visade dom oss runt

inte så pinsamt faktiskt , bara väldigt irriterande när alla skulle glo hela tiden -.-

hahah hoppas de gick bra för Kim o Nicole också!

nu ska jag äta oså sen blir de träning

Bild som min mamma tog haha...   

Av Sav - 29 maj 2012 21:27

Hej!

matchen blev 2-2 

men vi 'ägde' spelet o dom gjorde mål de sista i andra halvlek

dom var fula i mun  masssa annat men jag ska inte klaga!

iallafall går de jättbra för vårat lag nu!

nu kollar jag på Dh, de är ju skitspännande nu!

imorrn taggar jag att träffa dom nya klasserna 

då måste man vara själväker och inte komma dit som värsta fegisen o allt, då blir man ju värsta mobbningoffret!

de är ju liksom en ny skola o vi ska gå där i 3 år, då vill man få ett bra rykte

Så de jag menar är att jag ska göra ett gott intryck!

nu ska jag fortsätta kolla

hörs sen/imorrn

 

Av Sav - 29 maj 2012 14:51

Hej!

under skoldagen har foten blivit bättre o de betyder ju att jag kan gå påmatchen idag (y)

goodigood

de var inte en sån tråkig dag idag iallafall

vi gjorde mest praoplanschen o fick reda på våra resultat i Np

jag blev godkänd i allt :DDDD

snart ska jag gå o kolla på klassbollen träningen för jag kan inte vara med på den

(onödigt att anstränga foten mer än nödvändigt)

sen direkt hem igen o äta sen åka t samlingen o vidare t thn 

ser ut att bli en rätt så bra dag

sol o varmt nu också

hörs sen

 

Av Sav - 29 maj 2012 07:27

Hej!

min fot gjorde ont idag när jag gick upp  -.-'
så jag kanske inte kan vara med på matchen -.-.--.--.-.--.-.-

mamma har iallafall tejpat den så ska se hur de känns under dan

sen är de även Pissväder!   - Vart tog de fina vädret vägen? 

idag blir de en tråkig dag i skolan om vi inte ska jobba med våra praoer, hoppas!

hörs sen -.-

Av Sav - 28 maj 2012 15:02

Hej!

kom hem för ett tag sen o har duschat o ätit

de har vart kul idag men ändå inte

först o främst när vi kom dit, har inget problem med skog o sånt annars men vi stod typ 10 meter bort från en myrstack så de kryllade av myror överallt

när jag såg dom klättra upp för Emmas ben dog jag o sprang o ställde mig på en stock tillsammans med typ 7 andra i klassen

sen skulle vi ner för en lite klippa typ o då var vi tvugna att gå rätt nära myrstacken så jag o alla andra får panik o o försöker komma ner så fort som möjligt


då skulle jag hoppa ner o såklart hamnade jag på en sten, de kändes seriöst som jag hade brutit foten

så den gjorde ont hela tiden idag, kul.. 

först fikade vi sen gick alla tjejer med en lärare o fick ögonbindel o skulle göra olika saker

sen skulle man ut med en kompis som man litade på i skogen oså skulle kompisen utan ögonbindel leda den

jag amanda nicole kim jessie o mimi gick tillsammans , jag tyckte vi var rätt schyssta, bara att nicole ramlade bakåt vid ett par träd som lg ner HAHAH

men när de var min o kims o jessies tur att ha ögonbindel, då skulle vi klättra upp för stora stenblock o hoppa ööver som bäckar HAHA idioter!

så nu blire iallafall ingen träning för mig, har fått tillräckligt med motion och har ont i foten, måste ju vila den eftersom att de är klassbollen på Lördag! de får jag inte missa p.g.a min fot!

skulle egentligen följt med o kollat på när dom andra tränade men mamma har cykeln -.-

kanske kommer lite senare!

vi får se! annars blire bara att ta de lugnt, är helt död

   

Ovido - Quiz & Flashcards