savnehring

Alla inlägg under augusti 2012

Av Sav - 27 augusti 2012 16:20

Hej

hemma från den roligaste skoldagen på länge!!!

kunde inte sluta skratta :D

nu är jag iallafall hemma o ska äta snabbt, sen äre träning i botered. Palla.. men ah

hörs när jag kommer hem

 

nytagen bild

Av Sav - 26 augusti 2012 20:43

Hej!

idag drog jag till överby en gång till o köpte snyggaste byxorna OCH en skitsnygg vinterjacka <3333333

sen drog vi till kg o kolla match sen drog vi hem till kim o chillade :D
sen drog vi tillbaka till kg o träffade Vilma o dom där (vi var med dom p första matchen också)  sen kom janina o en till

o vif mötte typ herrljunga, snyggaste killen i de laget!!!

oså skulle jag stå utanför när dom kom ut från sitt omklrum (omg sådär lagom cool) så stod jag där i en halvtimma  o  ingen snyggish kom så jag snackade med lucas o han sa att dom redan hade åkt haha , the snyggish lämnade mig :c

men iallafall, längtar till imorrn (not) tyska o grejer, hatar det.

slarv inlägg jag vet men jag pallar inte

hörs imorrn efter skolan (slutar halv 4)


Bästa låten, seriöst ryser :D

Av Sav - 25 augusti 2012 21:42

hej

kom hem från en till rolig dag på kg

först drog jag o kim till överby o jag hittade snyggaste byxorna där som jag la undan osen drog vi hem o mötte upp nicole, emma o sabrina för att käka sen drog vi till kg o träffade vilma och my

o vi hade allmänt kul med att fånga godis osv haha sen kom janina så var vi med henne o hade kul

men iallafall, imorrn blire överby igen osen ska jga kolla på match, ser ut att bli en bra dag och nu orkar jag inte mer så hejdå

 
HAHAHAHAHHAAHHAAHHJAG DÖR VAD FULT"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
gammal bild..

Av Sav - 24 augusti 2012 21:35

hej!

hemma från en bäst och väldigt hemsk dag

i skolan asså,, omg de blev helt kaos som jag inte tar upp på bloggen, men jag seriöst skakade, även fast jag inte hade gjort nåt..

iallafall, sen när skoldagen äntligen var slut asså jag typ flydde haha

sen träffade jag nicole odom o snackade lite sen skulle jag ta ut pengar o då träffade jag Kampis som jag inte träffat på år haha :D

sen drog vi till Kg (jag nicole o kim) o mötte jessie,jennifer o mimi sen drog mimi o vi snackade lite med maya o hennes kille, sen kom emma vilma o my så drog vi till kg o hade allmänt bäst sen träffade vi några 00:or o typ va lite med dom fast jag gick fram och tillbaka lite hursom helst med olika folk asså kaozzzz

har iallafall haft bästa dagen idag o de måste göras om

btw har de hänt en otrolig sak, jag har ändrat min uppfattning av 00:or (typ alla vet att jag hatar beteendet p12 som alla 00:or har) ring aftonbladet för fasen :D

och de har blivit många..öhm...nakenchocker idag AHAHAHAHAHAHAHAHAHHA

men iallafall, hejdå.

 

Bild från förra sommaren, har jag förändrats? :D

Av Sav - 23 augusti 2012 16:37

OMFG OMFG OMFG

HAR HÄNTA MASSA KAOS O JAG SITTER HEMMA SOM EN EFTERBLIVEN OCH FÅR INTE TAG PÅ NÅN TACK VARE MIN CPMOBIL SOM HAR SLUT PÅ PENGAR

omg dö..


.

Av Sav - 22 augusti 2012 18:29

Hej!

förlåt för dålig update men har inte haft tid typ

iallafall, nu har jag börjat fatta torpa oså o när jag tänker efter är de askul att gå där :DDDDDD

skitsnygga killar o långa raster (Y)

och så har jag överskp, yesbox♥

idag fick vi tyskaläxa, 15 glosor, rätt enkla men pallar inte.

får typ panik på tyskan när man måste säga nåt på tyska, liksom ich dich, fett svårt :C

+ de går nästan bara killar i tyska klassen

ehm, våran klass är typ den bästa på torpa, jättesnälla tjejer, inga sånadär bitchar som vi alla stött på nån gång, o killarna.. ja vad ska man säga om dom..?

iallafall, imorrn äre idrott o vi ska tydligen spela fotboll med en fett stor boll, lär ju skämma ut mig totalt HAH

vi har också elevens val men vad nåån inte sagt till oss är att vi har elevens val med 9:or och 8:orna , och jag har BILD, skjut mig.

höll på att dö när jag läste att 8-9:or skulle vara med, men tur att man inte fick idrott iallafall c:

nu ska jag dunka musik o kolla på film, kunde inte gå på träningen idag, fick ont i fötterna förra matchen så jag kommer nu börja tejpa mina fötter innan matcher osv

långt inlägg nu men iallafall, nu ska jag vänta på min bror för han ska tydligen laga mat idag för deä rhans läxa, lol detta kommer bli kul, blir säkert möglig bränd mat men vi får se..

hörs senare

OCH jag måste bara tillägga att 8:orna o 9:orna inte skrämmer mig alls, skiter fullständigt i om dom tycker jag är liten o en bebis jämfört med dom, hah! tycker bara de är roligt att gå med äldre när man har gått på småglinsskola i 7år. Bara att varje gång jag går i trappan där typ alla är tänker jag 'ramla inte ramla inte' HAHAHAHAH

 

Av Sav - 20 augusti 2012 20:52

yepp, de är jag de, av flera olika skäl

1, Vi förlorade matchen (med 3-2 men ändå)

2, dom bithade upp sig som jagvetintevad

3, min fötter gör ont

4, mina ostbågar är snart slut

5, Internetet är så segt så de tar typ en kvart att ladda klart en video på yt

 6, de finns inget bra på tv, vem vill  se på 'ensam mamma söker' eller 'färjan' liksom, omg.

hehe finns mmcket att klaga på.. ^

iallafall, skolan idag var inte så farlig som jag trodde bara att dagarna är väldigt långa p.g.a håltimmar o raster

tog ett tag innan jag fattade schemat  men nu har jag nog koll

skulle egentligen börjat kl 08:20 för att ha NO med halva klassen men jag hade ingen från våran förra klass i den gruppen så jag fick byta , så  nu börjar jag halv 10 istället :DDD

slutar nån gång runt tre eller nåt

nu ska jag chilla lite o kolla på tven 

hörs imorrn förmodligen innan skolan

 

arkivbild


Av Sav - 20 augusti 2012 16:11

Hej!

skolan var inte så hemsk som jag trodde

nu ska jag snart dra iväg för att spela match så berättar mer om livet sen ^


KOM IGEN NU VIF♥

 

jag vet jag är jätteglad på den bilden :D

Ovido - Quiz & Flashcards