savnehring

Alla inlägg under mars 2012

Av Sav - 31 mars 2012 22:22

Hej!

har kollat lite på bb o sitter nu o dunkar musik♥

svaren t frågestunden kommer typ imorrn eller på måndag , eller nån annan gång när jag är ensam hemma, för tycker det är lite pinsamt o sitta o prata med kameran när folk är hemma xd

fick två frågor, mobbad? -ohja!

lite konstigt att 72 personer har gillat min blogg på fb men jag får bara två frågor när jag har frågestund..?

iallafall gör jag videoinlägg iallafall!

nu ska jag fortsätta dunka musik!

/Sav

juste, bilderna på vad jag köpt får ni imorrn för orkar inte nu!

 

Av Sav - 31 mars 2012 19:48

1, När jag var liten var jag tjejigaste tjejen av alla tjejerna! rosarosarosa..

2, Jag har aldrig blött näsblod

3, Jag är aldrig sjuk, senast jag var hemma från skolan var i tvåan/trean

4, Jag tycker Zayn Malik är dösnygg! ♥

5, Jag hatar att tvätta bort smink, det är fett tråkigt!

6, Jag vill bli modell när jag blir stor

7, Jag kan vicka på öronen

8, Jag har ett ärr som ser ut som en elgitarr

9, Jag flyttade hit från London

10, Jag är mulatt, min mamma kommer från Tyskland o min pappa från Jamaica så jag är inget svensk, är inte ens född i Sverige!

11, Jag tycker om att prata o när jag väl börjar är det svårt att sluta!

12, Jag älskar att få folk att skratta!

13, Jag är en ledartyp som älskar att bestämma

14, Jag har aldrig blivit mobbad

15, Jag gillar tvättsvampar ♥

16, Jag blir lätt irriterad på folk som ska hålla på! 

17, Jag fattar inte riktigt fjortisar

18, Jag älskar godis och popcorn!

19, Jag blir irriterad när det ska vara ett sånt himla tjat om kronprinssesan Viktorias barn, barn föds varje dag inget märkvärdigt, that's it!

20, Djur är det bästa som finns och jag vill döda alla djurplågare på samma sätt som dom gör med djuren 

Saker ni kanske inte visste om mig?

                                                                                                                                                                

Av Sav - 31 mars 2012 17:26

Hej!

tycker jag har vart riktigt bra med uppdateringen på bloggN idag (a)

var hos Nicole förut , vi kollade på en skräckfilm som handlade om hajar eftersom att vi inte vågade se på nån annan :$

den var bra men irriterande att alla dog hela tiden o att i slutet dog huvudpersonerna också -.-' (tror jag, för der var en haj som hoppade fram o sen var filmen slut -.-)

nu är jag hemma o ska ta det lugnt! blir nog en bra lördag, har godis (a)

nu ska jag snart äta, o bilderna på vad jag köpte kommer sen

om du vill ha en bra chans att få lite mer besökare på din blogg, var då med i 'Veckans blogg' på den HÄR  bloggen! tre söta tjejer som blogg om sin vardag!

hörs senare!

/Sav

 

Av Sav - 31 mars 2012 12:48

Hej!

kom hem från stan typ nyss

följde med mamma för det var rea på lindex, fick med mig två par byxor hem och två nagellack ♥

sen handlade vi lite på hemköp o nu steker mamma omelett t mig (a)

sen blire att vara med Emma Nicole o Kim o vi ska.... eller jag vet inte vad vi gör men det blir nog bra!

Hörs sen då får ni även bild på det jag köpte

/Sav

 

Av Sav - 31 mars 2012 09:55

Hej!

bästa discot på länge igår, i början vare sämst men det brukar ju ta nån timma innan alla kommer igång men sen blev det fart på folk!

det var iallafall bäst!

synd bara att det var det sista vi nånsin kommer ha, seriöst jag vill inte lämna klassen ;(

var helt död igår därför orkade jag inte blogga o ska fortsätta vara död nu!

Vet faktiskt inte vad som händer idag men vi får se

här har ni lite bilder från igår!


                   

Av Sav - 30 mars 2012 14:36

Japp, rubriken säger allt!
 

sprutan gick bra! o jag hade en grymt rolig dag i skolan♥

nu taggar man disco ikväll!

måste skynda mig för ska hem t Nicole kl 3 o fixa mig sen sticka t lidl och köpa 50 chokladkakor, pinsamt? -nejdå! -.-'

Tagagagagagagaggagagagagaga

hörs ikväll då får ni nog bilderna på mig (om mina kompisar tar nån för jag orkar inte!)

/SAv

Gammal bild!  

Av Sav - 30 mars 2012 14:36

Japp, rubriken säger allt!
 

sprutan gick bra! o jag hade en grymt rolig dag i skolan♥

nu taggar man disco ikväll!

måste skynda mig för ska hem t Nicole kl 3 o fixa mig sen sticka t lidl och köpa 50 chokladkakor, pinsamt? -nejdå! -.-'

Tagagagagagagaggagagagagaga

hörs ikväll då får ni nog bilderna på mig (om mina kompisar tar nån för jag orkar inte!)

/SAv

Gammal bild!  

Av Sav - 29 mars 2012 21:22

Hej!

börjar med att ta dagen från början.

I skolan har vi ju musik påtorsdagar o INGEN matte, självklart ska vi då ha nationella i matte just idag o vi fick ta skiten på MUSIKlektionen. Bara för att vi nästan var tvugna att ha musik nu för att vi håller på o göra rapplåtar, arg blev jag!
annars har dagen vart okej i skolan, på rasten vare några typ 4 o 5:or som försökte att veva med dubbelrep (hopprep asså) o jag o Nicole typ, men gud vad gör dom?! så vi kom där o började veva på RIKTIGT då, så jag stod i en halvtimme o vevade dubbelrep o det blev världens kö säger jag bara. 

På idrotten hade vi handbollsmatch och jag kom i det bästa laget som vann allt

sen följde Nicole o Emma med mig t flöjten och efter den tog vi bussen till överby. Inne på gina träffade vi Mimi Philippa o Agnes så gick vi lite med dom där sen la jag undan mina saker o fortsatte leta efter kläder i andra affärer oså la jag undan lite mer o sen stack vi t Stadium o där fanns det killar HAHA Nicole blev helt galen

o så ville Nicole köpa en boll oså frågade vi en som jobbade där hur mycket den kostade

Vi - Hur mycket kostar den här bollen?

han - 700 ;)

jag - HAHAHAHAHAHA

o Nicole höll på o dö

han - nä, men den kostar mellan hundra o hundrafemtio tror jag

vi - HAHA

lite kul.

aja sen åt vi på donken (skriver donken för jag vet inte hur det stavas pinsamt.. )

så köpte jag mina saker (ni får bild imorrn) så stack vi t bussen o den som gick nästan hem t oss skulle komma om 35 min men de kom en annan buss som stannade vid RC så vi fick ta den o gå genom hela läskiga stan typ halv 9 ^

var typ helt folktomt o mörkt där så kommer ett gäng med killar o vi försöker inte synas o är hur tysta som helst men så säger Emma helt random

- ÅHHH såg ni?! det låg en tampong där!

o vi ba HAHAHAHAHAHAHHAHA o typ dog!

Iallafall fick jag nyss reda på att vi inte kan praoa på mammas jobb (jag o kim') så vi måste praoa på SKOLAN?!?! det är ju den man vill slippa! -.-'

o NU får jag sluta detta långa inlägg o tagga sprutan imorrn (NOT) o taggar DISCOT imorrn♥

/SAv

The bridge to heaven!

-haha närå..

Ovido - Quiz & Flashcards