savnehring

Direktlänk till inlägg 3 juni 2012

Iskall men rolig dag!

Av Sav - 3 juni 2012 18:10

Hej!

runt 9 stack vi ju t klassbollen för att kolla på

vi kom ju inte vidare igår men jag gjorde iallafall mål o vi förlorade med 4-0 mot frände o de var dom som mötte tärnan (som alltid vinner) i finalen o vann med 4-0 så då kände vi oss inte lika dåliga längre haha...

de var iallafall en kul men väldigt kall dag o när vi kom t bussstationen hade bussen gått för typ 5 min sen så vi var tvungna att vänta i 40 min på nästa buss

då stod kim o nicole o dansade för bilar när dom åkte förbi, jag palla inte var hungrig..!

har vart hemma ett långt tag o gjort typ ingenting, kollade på kl  förut o föreställde mig att den skulle vara typ 7 elle nåt så är den bara 5 -.-

va ska jag göra nudå -.-----------------

nästa vecka äre ju AQUA BLå!!!! ska även bli bra väder då, 17 grader o soool

+ där är de MASSa snygga killar! typ hela 3stads befolkning är där ^

bästa stället att vara på

o veckan efter de är de skolavslutning o början på ett perfekt sommarlov

men iallafall, imorrn är de ju utedag o jag,nicole o kim kom ju på att vi inte hade nån fika alls så på vägen hem gick vi t hemköp o köpte kakor, palla utedag imorrn också, + de ska regna -.-

kommer även en ny tjej t klassen imorrn ju, hoppas hon inte är snygg!  eh..

hörs senare iallafall för nu ska jag hitta på nåt!

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sav - 7 februari 2013 19:09


hahahahahhaha dör fulaste bloggen jag hade, ialalfall så har jag börjat blogga på nnytt med min homie kim,  KLICKA             KLICKA                      KLICKA    tiderna har förändrats o jag med, bild på mig där nere sista inlägget på ...

Av Sav - 25 september 2012 15:57


     

Av Sav - 12 september 2012 21:52

ja.. de är fkn istid ute, fryser ihjäl.! juste ..ska ju till ursand imorrn med klassen, slutar kl 6. kommer vara i skoltid i nästan 12 timmar, vem pallar?!'   så update blire när jag kommer hem, alltså typ vid 8 eller nåt.. - asså seriöst m...

Av Sav - 12 september 2012 16:03


hej! fick cykla hem i pissregn idag igen haha.. nu skolan var okej, tyskan var hemsk..like usuall (stav)   nu är jag hemma o chillar osen vid halv 7 drar jag på träning, hörs senarejuste så snyggaste killen i skolan idag, jag o jessie dreggla...

Av Sav - 12 september 2012 16:03


hej! fick cykla hem i pissregn idag igen haha.. nu skolan var okej, tyskan var hemsk..like usuall (stav)   nu är jag hemma o chillar osen vid halv 7 drar jag på träning, hörs senarejuste så snyggaste killen i skolan idag, jag o jessie dreggla...

Ovido - Quiz & Flashcards