savnehring

Direktlänk till inlägg 2 juli 2012

Drar ut

Av Sav - 2 juli 2012 14:30

hej! 

ska dra ut med Nicole o Emma nu, vi ska äta thai-mat osen dra t kg trorjag?

vi får se iallafall

igår ringde nicole runt 6? o sa att hon var hemma så jag drog dit så snackade vi lite o satt vid datorn osen skulle vi g o olla EM-finalen vid sanden men så vare ingendär så vi drog t kvantum s hände de lite saker där HAHAHA

sen gick vi t stan o stod i plantaget o hade inget o göra så vi ringde Emma o Sabrina s kom dom ut 

då stack vi t sanden ogen o kollade, de var askul där

Grattis t spanien som vann med 4-0 fattar inte ens att Italien kom t final.. ;o

iallafall

hörs sen

har inte tagit nån outfit bild men ska visa vad jag har på mig iallafall

 

dom byxorna 

och den här tröjan

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sav - 7 februari 2013 19:09


hahahahahhaha dör fulaste bloggen jag hade, ialalfall så har jag börjat blogga på nnytt med min homie kim,  KLICKA             KLICKA                      KLICKA    tiderna har förändrats o jag med, bild på mig där nere sista inlägget på ...

Av Sav - 25 september 2012 15:57


     

Av Sav - 12 september 2012 21:52

ja.. de är fkn istid ute, fryser ihjäl.! juste ..ska ju till ursand imorrn med klassen, slutar kl 6. kommer vara i skoltid i nästan 12 timmar, vem pallar?!'   så update blire när jag kommer hem, alltså typ vid 8 eller nåt.. - asså seriöst m...

Av Sav - 12 september 2012 16:03


hej! fick cykla hem i pissregn idag igen haha.. nu skolan var okej, tyskan var hemsk..like usuall (stav)   nu är jag hemma o chillar osen vid halv 7 drar jag på träning, hörs senarejuste så snyggaste killen i skolan idag, jag o jessie dreggla...

Av Sav - 12 september 2012 16:03


hej! fick cykla hem i pissregn idag igen haha.. nu skolan var okej, tyskan var hemsk..like usuall (stav)   nu är jag hemma o chillar osen vid halv 7 drar jag på träning, hörs senarejuste så snyggaste killen i skolan idag, jag o jessie dreggla...

Ovido - Quiz & Flashcards