savnehring

Alla inlägg den 2 januari 2012

Av Sav - 2 januari 2012 19:51

Hej!

haha blev inget inlägg på morgonen föör att jag hann inte

iallafall åkte jag t överby idag o det var kul men det blev lite busskrångel!

jag tog med mig 2 busskort o mamma sa att det fanns pengar på nåt av dom, när jag står på bussen finns det inte pengar på nåt!

då går vi av bussen o kommer sen på att jag kunde gjort SMS biljett så vi sprang ner t RC men då missade vi den bussen så vi fick vänta i 10 min 

på överby köpte jag 2 tröjor på Ginatricot (men jag kan inte visa dom idag för att mamma tvättar dom JUST NU)

när vi skulle hem så missade vi en buss men tog en annan som kom 10 min efter o när vi skulle gå av dom så råkade vi trycka "för ssent" (men bussen var typ 4-7 meter från busstationen) så den stannade inte där vi skulle gå av VI FICK GÅ HEM FRÅN LIDL i Converse när det var typ minusgrader -.- (okej Lidl ligger väl inte SÅå långt bort men ..)

jaa, nu ligger jag iallafall o kollar på tv 

imorrn blire nog att varA med Nicole o Emma!

/Sav

             

TAKE ME UNDER YOUR WINGS

       

Ovido - Quiz & Flashcards