savnehring

Alla inlägg den 3 januari 2012

Av Sav - 3 januari 2012 22:43

hej!

kände bara för att göra ett till inlägg!!

nu ska jag säga en sak som stör mig ASMYCKET

de är ju typ de där med att vara "poppis" o "opoppis" på Facebook

typ bara för att man är populär så gillar typ alla dens statusar 24/7 hur ONÖDIGA saker det än är dom skriver så är de ALLTId nån som gillar. Tex. " Nu blire pizza" med ********* och ********

                                                                     *45 personer gillar detta.*

  

medans typ en som är "opoppis" skriver  "OMG jag vann 1 miljon på lotto!!!!!♥" 

                                                                    *1 person gillar detta*


haha lite överdrift men ,,

alla gillar dom "populäras" statusar för att KANSKE den populära ska gilla ens egen status för det är bara SÅÅÅÅÅ bra.

det är nåt jag stör mig ENORMT mycket på, ändå gör jag det.

allt ska handla om att vara bäst o tävla hela tiden.

haha var bara tvungen att få ur mig detta!

P.S, DETTA INLÄGG HANDLAR INTE OM NÅN SPECIELL PERSON UTAN DETTA ÄR BARA GENERELLT SÄTT, SÅ OM DU TOG ÅT DIG, GÖR INTE DET FÖR DET VAR INTE JUST DIG JAG SNACKA OM, JAG SNACKA INTE OM NÅGON!!!

håller ni med?

hehe, hörs imorrn!

/Sav

Baby your a firework.♥  

Av Sav - 3 januari 2012 19:00

Hej!

kollade nyss på SuperSize Vs SuperSkinny (stav) o blir sådär lagom äcklad så kommern mamma o frågar om jag vill ha stekt bacon med stekt potatis o ägg o jag liksom uhm nej tack. HAHA nää men jag va faktiskt mätt! :)

nu kommer iallfall bilderna!

mer raket bilder kommer nån annan dag men dom här raketbilderna var favoriterna :

 

lite suddig ;o

                 

/SAv   

Av Sav - 3 januari 2012 16:58

Hej!

idag fyller lilla söta Kim 13 år !! ♥

tiitta gärna in på hennes blogg o släng in ett Grattis

Tryck på bilden för att komma till bloggen

Kom nyss hem från Nicole, vi spelade Mario där!

hihi mamma har precis storhandlat o jag ska se vad hon har köpt (a

vi hörs sen o då kommer det bilder jag tagit under veckan :)

/Sav

Ph; Jag (med mobilen)   

Av Sav - 3 januari 2012 12:37

Hej!

jag är med i veckans blogg SNÄLLA rösta på min blogg! de skulle betyda MYCKET

LÄNK : P.s trycker ni på länken kommer ni t inlägget http://eliingranat.blogg.se/2012/january/rosta-pa-din-favorit-blogg-sen-veckansblogg.html#comment    

och när ni ändå håller på kan ni ju ta en titt på denna fina blogg!

/Sav



Av Sav - 3 januari 2012 12:29

Hej!

håller på att komma på nnya idee'r till en ny header!

igår gjorde jag bara världensfulaste header men den har jag bytt ut tilll en minimal text som inte går o förstora? -.-

Tack för era kommentarer, jag ska försöka fixa det så jag kanske jag får iallafall lite mer läsare? :)

idag ska jag nog vara med Nicole o Emma men vi får se? om vi inte är blire väl en till slappdag ;O

Nu har vi typ gäster så jag ska nog ut t dom o äta lite, vi hörs iallafall lite senare, då kommer det nya bilder!

/Sav

 

Mina 2 "oäkta" Daffe som jag fick i julklapp! :D

Av Sav - 3 januari 2012 00:07

Ginatricot 50:-  (PÅ REAN) den är rosa men den ser lite röd/orange ut  nu för jag körde med WebCam

Ginatricot 50:- (PÅ REAN) haha kände bara för att köpa 2 såna här, jag kunde inte bestämma mig vilken som var snyggast o dom var ju såå billiga!

MEN NU HAR JAG EN VIKTIG FRÅGA TILL ER!

vad tycker ni saknas i bloggen? för lite bilder? vill ni ha ett t videoinlägg? uppdatering oftare? SVARA SNÄLLA!

min statestik sjunker o jag vet inte hur jag ska få den o gå upp igen!

så nu har ställer jag frågan till er SVARA ÄRLIGT så lovar jag att jag ska försöka fixa det.

Hörs imorrn!

/Sav

Ovido - Quiz & Flashcards