savnehring

Alla inlägg den 6 januari 2012

Av Sav - 6 januari 2012 17:54

Hej!

förut stack jag Emma o Nicole o mata fåglarna men de kom inga fårglar (bara några änder ;O) 

men sen blev vi STELFRUSNA så vi gick hem men snart ska jag t Nicole o vi ska se på film o så!

GLÖM INTE FRÅGESTUNDEN!

LOVAR att de blir bättre uppdatering när routern är fixad!

just nu sitter jag o äter resterna av kina-maten o gosar med Pärlan (marsvin)

vi hörs sen (OM JAG FÅR DATORN, SOM JAG SKA FÅ!) o då kommer bilder på vad jag köpte!

/Sav

   

Hej

Av Sav - 6 januari 2012 13:07

dålig rubrik men kom inte påå nån annan!

Idag vakna jag vid halv ett :$

o nu tittar jag på tv!

idag vet jag inte vad som händer, skulle kanske gå o mata fåglarna med Nicole, men vi får se!

det är iallafall SOL (a

GLÖM INTE FRÅGESTUNDEN DÄR NERE!

Nu ska fortsätta kolla på tv, kommer roligare inlägg senare!

/Sav

   

Ovido - Quiz & Flashcards