savnehring

Alla inlägg den 7 januari 2012

Av Sav - 7 januari 2012 22:53

hej!

sitter o kollar på film med mamma, den är asbra o den går på 5:an just NU

asså jag får anfall de blir helt kaaaaoooooz i den filmen ;o

iallafall, efter filmen ska jag lägga mig för jag har fotbollsträning imorrn på morgonen o sen ska jag ju va med Emma

vi hörs efter träningen o om vi inte gör de fixar jag ett tidsinställt (a

Hörs

/Sav

 

min nuvarande header!

Säg GÄRNA vad ni tycker 

Av Sav - 7 januari 2012 17:15

Hej, kör lite på tidsinställt nurå!

Det är en sak jag alltid har undrat, varför åker folk till Sälen/Branäs eller andra skidställen?! ;o

okej det ör kul o åka skidor, men det är KALLT !

haha som om vi inte hare tillräckligt kallt här!

om JAG hade fått välja hade jag åkt till ett SOLIGT ställe inte till en isklump -.-

jag vill iallafall inte  frysa tårna av mig.

hehe hörs!

/Sav

Dragkamp!!  

(Y)

Av Sav - 7 januari 2012 17:08

Hej!

idag har man bara latat sig (a

kollat på lite barnsligA filmer o ätit lite :)

imorrn blire att va me Emma vet inte riktigt vad vi gör men de blir väl nåt kuul!

nu ska jag fortsätta lata miiiiig 

tråkigt inlägg men a.

hörs!

/Sav

   

Av Sav - 7 januari 2012 13:21

Hej!

jag vaknade typ vid 11 o kollar lite på tv nu!

idag blire en slappardag för de är fult väder o jag är VÄLDIGT trött!

har typ inget mer o skriva så jag uppdaterar senare!

kommer iallafall ett tidsinställt ifall jag inte hinner blogga sen!

/Sav

 

Tjockis eller vad?! ;o

Av Sav - 7 januari 2012 00:04

Hej!

Nu är jag hemma igen från Nicole, vi åt popcorn men Nicole var sugen på godis så vi fick gå t Hemmakväll halv 10! snacka om läskigt!!!

iallfall kollade vi på Hangover (the hangover?!) o sen hörde Nicole en bra låt där o började skriva en text om vad jag tänker på (o självklart tog hon med massa killnamn) t den låten o satt o sjöng samma låt i typ en halvtimme ? -.-

HaHA BÄSTA Nicole ♥

nu är jag hemma o ser på Rocky Balboa 2 (stav) 

imorrn vet jag inte vad som händer men vi får väl se!

-.- '''' asså min webcam funkar INTE!!! o jag orkar inte hålla på med min system så ni får se bilden nån gång i veckan istället -.-.-.-.-.-.- (asså på de jag köpte på överby!)

Vi hörs imorrn!

GLÖM INTE FRÅGESTUNDEN (haha typ tredja gången jag säger det idag? ;o)

/Sav

 

Ovido - Quiz & Flashcards