savnehring

Alla inlägg den 9 januari 2012

Av Sav - 9 januari 2012 18:49

Hej!

kom nyss hem från Nicole o håller på o äta nudlar (a

ååååååhh jag ÄLSKAR när de snöar o de är typ ljummet i luften!

så himla mysigt äre, har iallafall några bilder som kommer upp på bloggen denna veckan o en av dom bilderna är tröjan jag köpte på överby så ni äntligen får se den!

imorrn blire VP så jag fixar tidsinställt så ni har nåt o läsa tills jag kommer hem på kvällen o bloggar!

Håll utkik imorrn för kommer antagligen skriva

"10 SAKER JAG SKA GÖRA INNAN JAG DÖR!

hehe, nu ska jag återgå t Tv o Fb 

Hörs!

/Sav

HAHA kletade lite med mammas dyra Body Lotion från Britney Spears :$  

Av Sav - 9 januari 2012 18:34

Hej nu svarar jag på frågorna från frågestunden

(JAG VISAR INTE ERAN IP-adress)




Kommentar till Thai-Mat
 
Ingen bild

Emma

Fredag 6 jan 23:32

jag tycker att du kan använda den första bilden till en ny header och typ klippa in en bild på dej och sen skriva bloggnamnet :) BARA ETT FÖRSLAG

 
 SVAR; Menar du den första bildende där inlägget?  de skulle vart en bra ide' men nu har jag en header ;)
Tack för förslaget :)
 
 
Kommentar till Hej
 
lilla linnea

lilla linnea

Fredag 6 jan 15:40

Hejsan! :D
Om du vill tjäna snabba pengar på din blogg så tycker jag att du ska göra exakt som jag har gjort! Gå in här och se precis vad jag menar! http://lillinneas.blogg.se/2011/december...good-to-be-true.html


Det här är inte reklam eller så, vill bara hjälpa till ^_^ kram!

 
SVAR: Tack för tipset men jag vill inte tjäna pengar på min blogg! :)
 
Kommentar till FRÅGESTUND!
 
Sofie

Sofie

Torsdag 5 jan 18:12

Går du i samma klass som Fanny Olsson? :)
http://sofielof.blogg.se :)
http://ponniilove.bloggplatsen.se ;)

 
 
SVAR: Yes, vi går i samma klass :)
 
 
Kommentar till FRÅGESTUND!
 
Ingen bild
 

Malin

Torsdag 5 jan 18:02

asså inte för att vara taskig men varför haru ingen header ?+

 
 
 
 
 
 
SVAR: Jag hade ingen header för jag hade ingen insperation t hur jag skulle göra o jag tyckte inte bilderna passade, men nu har jag äntligen gjort en, lite enkel o så men jag kommer byta när jag kommit på en bättre! :)
 
Ingen bild

Anzheska

Torsdag 5 jan 18:54

Hej gulliga du!
hur mår du idag?
älskar du mig?
tycker du du är snygg?

 
 
 
 
 
 
 
 
 
SVAR: Hej du!
jag mår bra!
jag vet inte vem du är så  nej
jag vet inte faktiskt hhaha! :)
 
 
Hoppas ni blev nöjda med svaren!
/Sav
Av Sav - 9 januari 2012 15:05

Hej!

skolan idag var inte så jobbig (a

o idag blire att kolla på världens (töntigaste *host*) film ^^ men Nicole o KIm kanske Emma?

iallfall så började de snöa sista lektionen så jag tog LITE snöbilder på balkongen förut

kommer de mer snö blir de finare bilder ;)

vi sticker t vattenpalatset imorrn istället

nu ska jag dra 

Hörs!

/Sav

 

MIN FINA SOMMARDRINK JAG BJÖD PÅ (a

JAG VILL HA SOMMAR NU!!!!   

Ovido - Quiz & Flashcards