savnehring

Alla inlägg den 11 januari 2012

Av Sav - 11 januari 2012 19:50

hej!

var aldrig med Kim förut för vi hann typ inte ..

istället har jag bara trökat. 

nu är jag skitsur så hejdå.

/SAv

Av Sav - 11 januari 2012 14:43

Hej!

skolan idag var seg o jobbig förutom på bilden där vi fick klottra massa saker på pappret (a

idag blire att va med Kim ! (fotbollen är inställd idag, lite gött kanske?) 

men imorrn sätter flöjten igång igen!

vi hörs senare när jag har nåt att skriva om

/SAv

 

hehe så kan de gå om jag vill prova att ha blåa ögon (a  

Av Sav - 11 januari 2012 07:22

Hej!

sticker snart t skolan men skriver detta inlägg lite snabbt!

vet ni att jag HATAR problemfilmer/sorgliga filmer de är så sugigt 

för om jag ser en sorlig film börjar jag lipa o tänker på de sorgliga i typ 200 år?! -.-

särskilt om de handlar om djur också!

när jag såg på "Water for elephants" OMG då trodde jag att jag skulle lipa sönder! 

BÄSTA o VÄRSTA filmen jag nånsin sett (jag rekomenderar den filmen VERKLIGEN!) den var sååå otroligt bra men jag tänker ALDRIG se den igen, den är för sorlig!

o sen gillar jag inte skräck heller (de är hemskt)

jaa, lite intressant fakta om mig jag kommer på helt random hehe ..

hörs när jag kommer hem!

/SAv

 

SÅ SÖTA ÄR DOM!  

Ovido - Quiz & Flashcards