savnehring

Alla inlägg den 12 januari 2012

Av Sav - 12 januari 2012 19:19

hej!

var med Kim o Emma förut o vi hade kul, sen följde dom med mig t flöjten också!

haha har skitsvåra lääxor där så kommer allt få träna rejält

idag fick vi också såna där papper om vart man vill börja i 7:an o jag vet inte riktigt hur jag ska göra -.-

nu ska jag iallafall kolla på tv o äta (a

gött att de är fredag imorrn :D

hörs!

/Sav 

   

Av Sav - 12 januari 2012 14:49

hej!

kom hem för en stund sen o har precis ätit!

gillar faktiskt torsdagar, de är roliga lektioner o så (a

senare har jag flöjt o efter den ska jag o Kim va :)

tänkte nog ha Veckans Blogg men regler o så kommer i ett annat inlägg, kanske imorrn kanske idag vi får se! ;)

Hörs sen
/Sav    

Av Sav - 12 januari 2012 07:31

hehe, förlåt för mitt sura inlägg igår men jag var lite trött o grinig ;o

iallfall äre världens regnstorm ute = INTE nice :@

lär ju blåsa bort på väg till skolan o om jag klarar mig fram kommer jag dö ändå för jag dränkt av vattnet -.-

på våran skola måste man ju ut på rast också så då kommer jag bli ännu våtare, mysigt. -.-

vi hörs senare!

/SAv

HAHA roligt liv jag hade när jag var liten ;o  

Ovido - Quiz & Flashcards