savnehring

Alla inlägg den 15 januari 2012

Av Sav - 15 januari 2012 18:35

hej!

skrev ett långt inlägg förut men såklart ska mamma råka stänga ner allt så de försvinner (-.-')

o jag orkar inte skriva om allt igen sååå jag skriver de viktigaste!

i sommar blire att åka t GothiA cup o sen gå på Gothia discot (!) med Nicole Emma o Kim? :D asså gissa om jag är glad nu för jag var lite osäker på om jag fick för mamma men jag FICk ♥♥♥ så nu blire att tagga sommaren till TUSEN

imorrn blire skola asså orka. ... -.-

dessutom suger vårat schema fett  mycke, Matte i en o en halvtimma tyyp 3 gånger i veckan .. 

aja , vill jag komma fram t sommaren så för jag lida pin ehehh men högstadiet lär ju bli mycket värree -.-

iallafall ska jagg kolla på tv nu!

Hörs

/Sav

Gammal bild men nya kommeeer   

Ovido - Quiz & Flashcards