savnehring

Alla inlägg den 23 januari 2012

Av Sav - 23 januari 2012 21:44

Jaa, vilken header ska jag ha behöver verkligen hjälp så svara! :)

BILD 1

 

BILD 2  

Kommentera vad DU tycker!

/SAv


Av Sav - 23 januari 2012 18:19

hej!

asså känner mig SÅÅÅÅ nöjd nu.

har gjort alla läxor (förutom sv då för den är lässkit som man måste göra 3 ggr) o har bakat en perfekt kladdig kladdkaka ♥¨

nu kollar jag på en barnsligfilm för att få upp humöret ännu mer (aa

mycket glad är jag nu , stor skillnad från vad jag var i morses då var jag på GRÄSLIGT humör ^^

hörs imorrn eller senare!

/Sav

Av Sav - 23 januari 2012 16:27

Mobba inte bilderna Tack!

                                 

~Bild Tagen Igår~  

Av Sav - 23 januari 2012 14:49

Hej!

då är min bloggpause över o jag ska börja blogga igen!

nu hopppas jag på bättre statistik o mer kommentarer.

iallfall har min helg vart bra! fest hos Nicole på fredagen o typ film på lördagen på söndagen vare fotbollsträning sen stack vi t Thn o kolla på cup.

Just nu sitter jag o surar över min engelska läxa som vi fick på mail o som jag inte fattar hälften av -.-' 

idag blire att ta de lugnt, bara vara hemma o göra läxor sen kolla film o så :)

på onsdag åker i skridskor med klassen tagga (NOT) haha men vi får ta med fika så ni kan nog gissa vad jag ska göra större delen av tiden :$

vi hörs senare!

juste, senare eller imorrn så blire massa bilder på mig från alla möjliga åldrar o tidpunkter.

/Sav

     

Ovido - Quiz & Flashcards