savnehring

Alla inlägg den 25 januari 2012

Av Sav - 25 januari 2012 19:26

Hej!

kom hem för en stund sen från den roligaste o pinsammaste fotbollsträningen !

haha vi hade typ tema-träning o tränade tillsammans med p99 p98 f98/97 :O

hhahah de var svåra övningar o vi sög men när vi sen körde match gjorde jag iallafall ETT MÅL   (haha dampsmiley men ..)

har typ nyss duschat o nu blire att kolla på tv o fika (som om jag inte redan gjort de idag -.-)

känner mig  nöjd! snart äre fredag o då ska vi snacka om discot vi ska ha i skolan + jag skaffade Spotify SJÄLV idag , laddade ner de o installera o allt!! :) o alla vet ju haur tekniskt jag är ^^

men aa, nu ska jag ta de lugnt!

/Sav

Dagens låt är ABSOLUT den här!

   TRYCK På BILDEN FÖR ATT KOMMA T  YOUTUBE O LYSSNA PÅ lÅTEN!

hehe bara för att vara lite bäst la jag in en bild  (a 


 


 

Av Sav - 25 januari 2012 14:43

Hej!

bästa dagen idag jue!


Först var vi på Ishallen o åkte skridskor o jag satt mest i omklädnings rummet o fikade ^^

sen gick vi tillbaka t skolan o då var vi inne på rasten o typ skrev på tavlan "****** ♥ *****" (asså stjärnorna är nanmn)

sen åt vi o efter de hade vi religion den gick snabbt o lätt, 

sen kolla vi på en Serie vi följer o då fick vi äta vårat fika (A)

nu är jag hemma o ska bara ta de lugnt innnan träningen :)

hörs sen!

/Sav

 

Ovido - Quiz & Flashcards