savnehring

Alla inlägg den 26 januari 2012

Av Sav - 26 januari 2012 21:13

Hej!

kollade nyss på Once Upon a Time asbra äre!

nu ska jag kolla fb lite (ovanligt ..?)  ehehe 

imorrn äre fredag GÖTT

iallafall sticker jag ju till överby direkt efter skolan sen när jag kommer hem får jag stressa för att hinna till träningen men jag kommer blogga 'live' när jag kommer hem på kvällen så imorrn blire inte många inlägg tyvvärr

/SAv

 HAHAHAAHHAH så fult ..  

Av Sav - 26 januari 2012 17:41

Hej!

kom typ nyss hem från flöjten och har min Spotify lista igång (A)

e så himla AVIS  på Emma som åker t Kanarieöarna inatt/imorrn (eller hur man nu säger) asså jag hoppar snart in i din resväska o åker med! orkar inte gå här kalla sverige haha, har typ Kallhetsjukdomen ^^

men vi ska iallafall passa hennes mördarmarsvin (som biter i allt o alla ;O) kommer bli kaos eheh

vi hörs nog senare för nu ska jag kolla facebook lite 

/Sav

 

Av Sav - 26 januari 2012 15:45

Hej!

tycker ni att jag ska göra ett videoinlägg? va ska de isåfall handla om? ;o

nu äre upp t er om ni vill ha ett videoinlägg :)

/Sav

 ~Gammalbild~  

Av Sav - 26 januari 2012 14:42

HEj!

börjar nu få slut på rubriker typ haha 

men iallfall gick skolan snabbt idag o jag ska bara vara hemma tills jag går till flöjten.

imorrn blire att ta bussen direkt till överby efter skolan :)

Kim ska typ köpa fotbollsgrejer o jag ska hjälpa till o om Nicole följer med ska hon också kolla på de

nu ska jag äta :)

hörs sen

/SAv

 Gammal bild vare ja..  

Ovido - Quiz & Flashcards