savnehring

Alla inlägg den 28 januari 2012

Av Sav - 28 januari 2012 20:39

10 saker jag SKA  göra innan jag dör.


 1, Rädda ett djur i nöd.


  .

2, Ta ett PERFEKT kort.

 

3, Åka Balder.

 

4, Åka på en solsemester.

 

5, Få en Iphone 3/4.

   

6, Va med i TV.

7, Åka till New York.

 

8, Göra 3 (eller fler) mål på en o samma match.

9, Vinna MYCKET (!) pengar på trisslott.

 

10, Leva klart mitt liv.

   

/Sav

Av Sav - 28 januari 2012 19:31

Hej!

när vi kom t cupen såg vi att de kosta pengar o jag o Kim ba "men orka" så vi gick t godisgrottan o köpte asmycket godis (Y)

men sen sa Nicoole att hon kunde betala så då var vi där o kolla o de var faktiskt kul, sen kom Krister så var vi där med honom

nu sitter jag hemma o lyssnar på musik + äter popcorn godis o grönsaker (-.-')

ska nog snarr sätta på en film :)

börjar få dåligt med besökare :/

iallafall imorrn blire ju fotbollsträning på morgonen sen vet jag inte vad som händer! kanske bara är hemma o tar de lugnt men vi får se!

hörs imorrn!

/Sav

   

Cup

Av Sav - 28 januari 2012 10:59

Hej!

haha gick o la mig tidigt igår för jag var så trött !

o vakna typ vid halv elva 

idag blire att kolla på cup med Kim o Nicole kommer väl  bli sådäär eftersom de är stora som spelar men jag följer med för att köpa godis ^^

vi hörs sen ikväll/eftermiddag för de blir nog ganska dålig uppdatering idag

/Sav

 

Molly!

     

Ronja

Ovido - Quiz & Flashcards