savnehring

Alla inlägg den 29 januari 2012

Av Sav - 29 januari 2012 21:19

Hej!

Stavning på rubriken ..?

iallafall blev det inget bak idag så jag gör Cupcake imorrn istället!

kvällen har spenderats av att typ göra lite läxor o så -.-'

o imorrn blire ännu mer läxor! (orka)

nu lyssnar jag på musik o kollar lite på Fb 

Hörs imorrn!

/Sav


juste, mitt internet är segt (-.-') så ni får lite gamla bilder !

                         

Av Sav - 29 januari 2012 18:34

Hej!

förut var jag med Kim o vi såg på film o så :)

kom nyss hem från affären med mamma o är gött nöjd. Vi köpte massa saker jag ville/behövde o imorrn eller idag (om jag orkar) ska jag göra Cupcakes :DDD

asså de är ju SVIIIIIIIIIIIIIIINkallt ute jue -.-'

vi hörs senare!

/SAv

                     

Av Sav - 29 januari 2012 12:58

Hej !

träningen var bra o nu sitter jag o väntar på att Kim ska svara mig på fb!

får se vad jag gör idag

hörs!

/Sav

Ovido - Quiz & Flashcards