savnehring

Alla inlägg den 30 januari 2012

Av Sav - 30 januari 2012 22:25

Hej!

då har man bakat sina första cupcakes idag (A) haha dom blev asgoda ,. men kanske inte världens snyggaste ..^

Har gjort läxorna (nästan alla ..) o är nöjd! (nåt ovanligt nuförtiden ..?)

vi hörs imorrn!

/Sav

p.s bilderna på Cupcakesen kommer imorrn!

                     

Av Sav - 30 januari 2012 18:02

Ska starta en ny lag när jag blir äldre där de står att de är FÖRBJUDET med läxor!

hela min dag har gått åt för läxor asså jag satt i EN OCH EN HALV TIMMA (typ) med matteläxan -.- 

iallafall har jag vart sur typ hela dagen för de o nu håller jag på med ett beting som ska vara inlämnat på torsdag.

Ska skriva lite mer sen blir de att baka Cupcakes (iallafall nåt bra på hela dagen)

nu har jag inte mer tid att blogga! hörs sen!
/SAv

~Bildlöst~ 

Ovido - Quiz & Flashcards