savnehring

Alla inlägg den 6 maj 2012

Av Sav - 6 maj 2012 19:47

Hej!

kom hem från kg för en stund sen

ehmm,, de var väl kul där oså, inte så mycket o göra eller ah, det var fett boring

typ ingen kollar ju på damfotboll o de var en annan match på kg så de var massa folk där i våran ålder, så satt vi där på andra plan o typ dog

men de var varmt o skönt iallafall så jag ska inte klaga

när jag kom hem åt jag grillat ♥ o nu sitter jag här o ska se på film trorjag

hörs senare eller imorrn

/Sav

HAAHAHA typ min första egopic  

Av Sav - 6 maj 2012 15:44

Vädret o jag är på topp

   

Lyckades bra med mitt hår! men jag fuskade lite för jag använde platttång :$  

Av Sav - 6 maj 2012 12:56

ser ut som vetintevad

     

Har dendär sjalen på huvvet för att få ner volymen som jag alltid har i mitt hår -.-'

Av Sav - 6 maj 2012 11:43

Hej!

vaknade vid 10 o har gjort typ ingenting sen dess

ehmm,, idag ska jag vara bollfia för en A-lagsmatch med några andra från laget 

blir väl kul, sol idag iallafall :D

taggar som en galning t bodaborg, speciellt nu efter att ha läst deras hemsida <333

men ändå rätt mycket som händer denna vecka, spruta,två nationella prov,typ en teater utomhus osvosv..

hörs sen iallafall

/Sav

 

Ovido - Quiz & Flashcards