savnehring

Alla inlägg den 7 maj 2012

Av Sav - 7 maj 2012 19:07

Hej!

fick en fråga förut haha,, svarar p den nu

sen ville jag bara säga att jag precis skaffat instagram så ni får gärna följa mig 

-    SavannahNehring



---------------

nu till frågan

Ni kanske inte ser nåt?

fick damp för inget funkade, men ni kan ju zooma in, då trycker ni på (på tangentbordet) Ctrl och +

för att sen zooma ut trycker ni på Ctrl och 0 

Av Sav - 7 maj 2012 18:19

Hej!

har totalt glömt av bloggen idag haha sorry

skolan gick snabbt o jag börjar min nedräkning, endast 3 skoldagar kvar tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiill *trumvirvel* BODABORG♥♥

på fredag smäller de, o när do i skolan äter sydfransk fisksoppa (euwwww) så äter vi Mc Donalds/Max (dom ligger brevid varandra)

de sämsta är bara att bussen inte åker från skolan för att de för trång parkering, jag ville ju se allas face's när vi kommer där i värsta bussen o åker t bodaborg när dom tråkar ihjäl sig i skolan HAHAHHAHA

iallafall, efter skolan stack jag o Kim t Nicole, först stack vi t Lidl o jag köpte milkshake osen satt vi på Nicole's  balkong o hade allmänt asroligt

skrattade, dansade,sjöng,spela in videor,tog kort, hälsa på folk som gick förbi osen duckade vi , solade,lekte med Diva osvosv..

roligt vare iallafall

nu ska jag dricka upp min Milkshake o sen vare social på fb

hörs senare

/Sav

 

Ovido - Quiz & Flashcards