savnehring

Alla inlägg den 9 maj 2012

Av Sav - 9 maj 2012 21:02

Hej!

vårruset var askul

vi träffade Mergim, Krister, Thimmy o Kampeng där oså gick vi runt o lyssna på musiken 

asså de var värsta basen! hela jag dallrade! 

så ställde vi oss framför högtalarna o när de blev asmycket bas så typ flög jag iväg, *HAHAH blev skiträdd

nu ska jag duscha osen äta

låttips ----> BassLab – Make The World Spin Around - Edit (sptf länk)

hörs imorrn

/Sav

 

Av Sav - 9 maj 2012 17:07

Hej!

kom hem från godisgrottan typ nyss

köpte massa godis tills fredag

hihi... kommer jag klara att inte äta nåt innan fredag?

när mamma kommer hem ska hon iallafall gömma de så jag inte äter

vid 6 blire att dra t vårruset, hörs efter de

/Sav

vill ha sommar NU  

Av Sav - 9 maj 2012 14:43

hej!

sprutan gick bra, gjorde bara väldigt ont när dom sprutade in saken

men nu äre gjort

dagen gick rätt så snabbt o bästa maten i skolan idag! 
TURKISK KEBAB MED POMMES FRITES OCH KEBABSÅS! inte för att jag gllar kebab så mycket men ändå, hur ofta får man kebab o pommes i skolan eller? ;O

iallfall, NU ÄR DE BARA EN OCH EN HALV DAGAR KVAR TILLS BODABORG!!♥♥ kan knappt vänta!  

idag blire att sticka t godisgrottan o köpa enormt mycket godis sen drar vi o kollar vårruset, träffar nog några där också

träning idag också, men skippar nog den p.g.a sprutan och jag har lite ont i magen, vill verkligen inte bli sjuk nu innan vi sticker!

blir nog en bra dag iallafall

hörs sen

/Sav

 

Ovido - Quiz & Flashcards