savnehring

Alla inlägg den 10 maj 2012

Av Sav - 10 maj 2012 21:25

Jaop!

nu ska jag bara checka fb, packa de sista, kolla på typ en halv film osen sova

ha en bra helg för de ska jag ha

vi hörs på söndag

/Sav

Bild som jag tagit o redigerat  

Av Sav - 10 maj 2012 20:03

1, Jag är slarvig o vill helst att saker ska gå fort

2, Jag blir nervös när allt måste bli perfekt, jag är typ rädd för perfektionister HAHAHA

3, JAg har egentligen afrohår :$

4, Den enda filmen jag har riktigt gråtit till är Water for elephants, asså de är en av dom bästa o sorligaste filmerna som jag har sett

5, Jag gillar att prata o få folk att skratta



saker ni kanske inte visste om mig?

-nu vet ni iallafall
/Sav
   

Av Sav - 10 maj 2012 18:18

Hej!

sveriges väder asså,

när jag o Nicole skulle gå t min flöjt så spöregnade de som värst! höll på typ i en timma eller nåt o de verklien öste ner! så ni fattar hur blöt jag var

sen stack vi t hemköp o köpte, popcorn,tuggummi och ramlösa

nu sitter jag här o ska snart packa de sista

men innan de ska jag kolla på bb , äta popcorn o dricka bubbelvatten med päronsmak

hörs senare

/Sav

love my shoes♥  

Av Sav - 10 maj 2012 15:05

Hej!

np idag gick asbra, var lättare än vad jag trodde

sen hadee vi bild oså gick vi ju på den där dansgrejen, den var..hmm.. asrolig!

dog av skratt

sen åt vi o iställlet för att gå ut på rast (dom som inte ville ut på rast då) fick vi spela spel, jag körde Skitgubbe

JAG VANN!!♥♥♥ älskar att vinna!

iallafall s spelade vi de tills idrotten, då körde vi orienterings övningar eftersom att vi ska ha en orienterings dag uppe vid skidstugan nästa vecka

haha blir väl sådär..

idag ska jag gå på flöjten,packa de sista o tagga ihjäl mig!
FÖR IMORRN DRAR BÄSTA KlaSSEN TILL BODABORG!!! ♥3♥3

kan inte fatta att vi åker imorrn, jag har liksom suttit o tänk ååhh de är åratal tills vi åker iväg men nu är de imorrn :D

som ni kanska redan har fattat blir de ingen bloggning imorrn, kanske bloggar på lördag kväll när vi kommer hem, om jag orkar

nu ska jag typ ah, vet inte men vi får se

hörs sen

/Sav

en bild som jag har tagit och redigerat (ett hjärta på min hand)  

Av Sav - 10 maj 2012 07:24

Hej!

skolan idag går nog rätt snabbt, vi har nåt första lektionen som jag inte vet sen har vi nationella prov

osen en föreställning vi ska gå på sen lunch o efter den idrott

men kommer seriöst svälta ihjäl iidag.

vi äter lunch halv ett!  o jag skulle egentligen äta mycket frukost men jag orkar inget mer haha..

idag har jag massa saker jag behöverf fixa, packa klart,köpa lite saker på hemköp, ladda alla tekniska saker, ladda över foton från kameran till datorn osvosv.

nu måste jag skynda mig

hörs

/Sav

Euw! när jag kollar på dom här tänker jag på hur extremt äckliga dom var. Är inte bra på att baka muffins iallafall  

Ovido - Quiz & Flashcards