savnehring

Alla inlägg den 14 maj 2012

Av Sav - 14 maj 2012 18:31

Hej!

kolla på film förut o typ gjorde ingenting

kom även på nyss att bloggen behöver en ny design o header eftersom att jag har haft den här ett tag

fårse när jag fixar de, men ni vet iallafall att de är på g

ehnnm,,, nu ska jag lyssna på musik o tyyyyyp... va social på fb

inte nåt speciellt direkt

imorrn ska vi ju orientera i skolan, kommer bli hemskt

för de första ska de regna, 

för de andra ska vi CYKLA t skitstugan (skidstugan)

för de trejde måste man ha ful hjälm -.-

för de fjjärde ska vi dit med 5:orna

för de femte ska vi äta korv där = ingen lunch i en varm matsal

asså åååhh¨¨

men en sak är iallafall bra! 

det är EXAKT en månad kvar tills de bästa sommarlovet i mit liv

i Juni kommer de vara fotbollsfestival på sanden, fatta hur många killar som kommer komma, Aqua blå festivalen, roliga cuper med fotbollen, massa discon

asså ååååh, livet är perfa

men nu ska jag göra de jag skrev förut

hörs

Väldigt fin bild på mig när jag peppar laget på bb, jag var ju faktiskt lagkapten hihi..  

Av Sav - 14 maj 2012 14:50

Hej!

har vart en riktig sopdag idag, regn,orientering imorrn och vi ska cykla dit o de ska vara samma väder som idag, orientering på idrotten

allt var sämst tills i slutet av dagen då vi fick våra klasslistor <333333

rätt nöjd med klassen iallafall, synd bara att jag inte ens går på samma skolan som Kim o Nicole ;((


idag blire bara att vara hemma o kolla på film, Honey  o äta bullar !

gammal men bra :D

hörs sen


 

Ovido - Quiz & Flashcards