savnehring

Alla inlägg den 16 maj 2012

Av Sav - 16 maj 2012 21:50

så kul man kan ha såhär på kvällskvisten! (mobba inte min humor) 

visar några klipp som jag har väldigt roligt åt just nu

så har ni inget o göra som jag kan ni ju checka

HHHAHAHAH dör! 

synd om henne asså! 

äre bara jag som blir rädd för henne?! 

^ 

Av Sav - 16 maj 2012 17:00

jahapp, då var matchen inställd idag

blööö,, vad ska jag göra nudå?!
lediga imorrn så man behöver inte komma hem tidigt hihi..

får se vad jag hittar på

en så extremt fin bild på Molly   

Av Sav - 16 maj 2012 14:42

Hej!

ohnej, jag vet att de inte är fredag idag, men de är ju typ de eftersom att vi är lediga resten av veckan!

prao nästa vecka på tors o fre så vi slipper två skoldagar då också :DDD

idag äre match, hahah kommer intee säga 'nu vinner vi' för de blir alltid lika awkvard när jag sagt de oså förlorar vi ^

nu ska jag kolla på Honey, jag har sett den typ 100 gånger men de är bara för att de är snygga killar med :$

om ni inte har sett den? - gör de då!

den är asbra!

trailern hittar ni HÄR


uhm, sol imorse var de men bara för att vi ska ha bortmatch idag ska de bli sämsta vädret nu

skulle inte förvåna mig om de ösregna precis när domaren blåser o slutar när han blser av matchen

haha nädå..

hörs sen

rätt gammal bild  

Ovido - Quiz & Flashcards