savnehring

Alla inlägg den 17 maj 2012

Av Sav - 17 maj 2012 23:40

Hej

kollar på en jätterolig film She's the man 

HAHA dör!

sista inlägget för idag också så vi hörs imorrn

------> LÄNK TILL DÄR DU KAN KOLLA PÅ SHE'S THE MAN GRATIS ONLINE MED TEXT <------

Av Sav - 17 maj 2012 20:15

Hej!

sitter i soffan o äter ostbågar o dricker juice, gatt :D

ska söka på lite filmtips på google för kommer inte på nån bra jag vill se

får se hur de går

lite snabb update bara

väldigt tråkiga inlägg idag känner jag, hoppas de blir bättre imorrn 

hörs senare

 

Av Sav - 17 maj 2012 17:56

vi kollade på film förut hos Kim

Honey blev de (alltid lika bra) osen kollade vi igenom gamla bilder o videor hahahah va vi dog

snart blire att ka o handla men nu sitter jag vid fb o äter ballerina 

hörs sen

bild tagen av mig för typ 2 veckor sen

då hade man sommarkänsla, nu regnar de bara hela tiden 

Av Sav - 17 maj 2012 13:00

Idag får jag nog pris i att vara osocialast i alla sociala medier, mobilen,facebook,bloggen, ja allt!"

nicole lär ju skjuta mig när hon får tag på mig

 haft en galen morgon o orkar inte skriva allt¨

nu håller jag på o försöka göra nudlar samtidigt som jag passar ett marsvin på golvet o försöker chatta med två suringar som får damp när jag inte svarar

poor me

blir att va hos nån o kolla på film idag, hörs sen

Ovido - Quiz & Flashcards