savnehring

Alla inlägg den 19 maj 2012

.

Av Sav - 19 maj 2012 22:20

är väldigt  allmänt sur just nu

ska dessutom vara med på en match med 97/98 imorrn som jag verkligen inte har lust med eftersom att jag hade helt andra planer

men vad ska jag säga när min tränare ringer o frågar om jag kan vara med?! -.-

åååååååhhhh.

Av Sav - 19 maj 2012 14:25

kollade ju på matchen förut, vif förlorade tror jag

oså var de några som jag inte ens känner som ringde o messade mig när vi var där, asså blev så irriterad.

iallafall -

ska snart t trollhättan för släktkalas

hahah inte nåt jag brukar göra men, man får stå ut!

hörs när jag kommer hem! när de nu blir

 

Av Sav - 19 maj 2012 11:09

Hej!

vaknade för en stund sen

fick dom där utslagen igen igår o de kändes som om jag skulle klia sönder hela mig! så vi fick ta på kylbalsam o först kändes de ingenting osen blev de iskallt på hela huden så de kändes som man frös asmycket, men de hjälpte"

vid 1 drar jag o Nicole t kg o kollar på match osen vid halv 4? sticker familjen t thn, vi ska åka buss dit, inför alla, ska de bli kul? - skulle inte tro de

nu ska jag ge er ett skitbra låttips osen fixa mig oså

Carrie Underwood – Good Girl sptf länk

 

Ovido - Quiz & Flashcards