savnehring

Alla inlägg den 21 maj 2012

Av Sav - 21 maj 2012 21:05

Som ni ser har bloggen fått ett nytt utseende, har bytt ut de svarta o tråkiga mot 

fräscht rosa, passar perfekt nu t sommaren o allt.

Får se hur länge jag har den här men kommer nog snart göra en ny tror jag

måste bara göra några justeringar osen är allt färdiigt. 

men de gör inte nu för bloggplatsen cpar

iallafall, hörs imorrn

 

Av Sav - 21 maj 2012 19:42

Hej!

träningen var jobbig men rolig

bara att man svettas sönder! 

blir fotboll nästan hela veckan, först träning idag,imorrn klassbollenträning,onsdag träning,torsdag match, söndag,match!

har fullspäckat schema! på lördag ska jag även åka till överby med Nicole o Kim o typ Emma?

kom hem för ett tag sen o har duschat o precis ätit, nu blire film o bara ta de lugnt, 

är astrött för fick gå hela vägen hem från dalbobron då jag inte vågade bli skjutsad av Nicole osen hoppade jag liksom inte på igen så jag gick genom hela stan.... anyway

har kommit på massa saker som jag sagt jag ska göra på bloggen som jag liksom aldrig gjort (okej allt har jag inte sagt men jag har tänkt på de iallafall

♥ Visa bilder o berätta om Bodaborg

♥ Berätta lite om mitt hår, hur jag sköter de,vilken hårfärg jag har osv..

♥Visa lite bilder från Släktkalaset

♥ Hiss o diss

♥ ute och inne (en ny sak jag tänkte börja med, alltså vilka nya kläder jag tycker är snygga o inte o varför) 

jaa.. de var nog allt jag kom på nu

detta kommer jag iallafall ha med i bloggen!
måste ju skriva upp allt, glömmer ju annars

hörs sen/imorrn

   

Av Sav - 21 maj 2012 14:47

Hej!

skolan idag var bäst!

först hade vi fotboll på idrotten 

sen snackade vi om praoen på  torsdag,fredag (säger inte vart jag o Kim ska praoa, de får ni veta på torsdag eftermiddag)

o efter de såå bakade vi chokladbollar :DDDDDD

sen gjorde vi uppgft. om 'Saftkalaset' som vi sen hade med saft o chokladbollarna ♥♥♥

idag blire träning o inte så myckeet mer trorr jag, de är några som stannar kvar på skolan idag för att göra omprov i kemin men jag var nöjd med mitt resultat. fick ett C o de var bra för jag kunde typ ingenting o de var bara en till som fick C o en som fick B sen fick resten D E o F ,, dom flesta fick F tror jag..

jajajjaaj..

hörs sen
bild tagen av mig, hihi äntligen är de SOMMARRRRRRR♥♥ 

 

Av Sav - 21 maj 2012 06:59

Hej!¨

sorry för dåligt bloggande igår men jag okade inte

åte iallafall på matchen igår, en halvtimmma - 40 min i bil osen match mitt ute i ingenstans

med inga träd som skymde så ni fattar hur solen stekte!

2-2 slutade iallafall matchen.

kom hem vid halv 4? o var skittrött o hungrig o typ dog men när jag fixat mig,duschat o ätit stack jag o Nicole t Kg, hade missat ALLA roliga matcher där tack vare matchen så vi var inte glada direkt
 

men bra väder var de iallafall så de ska jag vara glad för

de ska ju vara bra väder hela veckan♥♥♥♥♥

nu är de redan 11 grader o sooooooool♥

fotbollsträning sen också.... i blåsut -.-
nu ska jag äta o kolla fb, Mtv

hörs efter skolan

justeeeee! fick massa kläder igår,bikinis,jeans o linnen (A) 

jeansen är jättesnygga  o funkar på mig, alltså dom är inte vida där nere för sånt HATAR jag , haha där fick ni veta en till sak om mig

 

Ovido - Quiz & Flashcards