savnehring

Alla inlägg den 22 maj 2012

Av Sav - 22 maj 2012 21:58

Hej!

gick o grilla förut för mamma tjata på mig

eller ah, jag gick inte o grilla men jag gick dit där dom grilla, där lekte jag lite med hundarna osen åt jag

nu kollar jag på Eurovision, visste inte att de var idag men som tur var såg jag på fb

cypern och danmark var bra

men nu kommer tanterna, så mobbat!

hade dött om jag bott i Ryssland kan jag lugnt säga!

eller.. den hade vart rätt bra om de inte vart tanter som sjöng den ...  

godiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis

Av Sav - 22 maj 2012 19:07

Hej!

kom hem för ett tag sen från träningen o har ätit o duschat

de var svinvarmt men jag gjorde 2 mål och en assist (A) hoppas killarna i klassen har ändrat uppfattning om mig som fotbollsspelare nu

på skolan kör jag ju inte seriöst!

har världens skoskav också eftersom att mina skor var lite försmå haha..¨

nu blire att kolla film o tagga dh, bara två? (inklusive detta) kvar?! ;OO

S P Ä N N A N D E♥

hörs senare

R.I.P bästa Pärlan (limpan)   

Av Sav - 22 maj 2012 15:15

Hej!

sommarkänsla här! bästa vädret, hoppas bara det är såhär på aqua blå!!

skolan idag var allmänt boring som den brukar vara på tisdagar

men på sista lektionen drog typ alla dragkamp med vaandra, jag vann över Konrad Hihihi, och Kim

nu gör jag typ ingenting förutom datorn då

taggar klassbollenträningen kl 5

hörs sen

 

Av Sav - 22 maj 2012 07:05

Hej!

vaknade för en stund sen o sitter nu och äter frukost

ägg och bacon som bästa mamma gjorde t mig :DDD

skulle aldrig kunnat äta detta till frukost på vintern men nu när de nästan är sommar så känns allt roligare

idag är de en tråkig dag i skolan men jag ska inte klaga, vi går ju faktiskt bara tills på onsdag, sen äre ju prao dag o de är ju roligt

hörs när jag kommer hem!

gammal bild!  

Ovido - Quiz & Flashcards