savnehring

Alla inlägg den 24 maj 2012

Av Sav - 24 maj 2012 21:08

Hej!

har vart en väldigt bra dag på länge

idag på Mariedal skolan har jag haft jättekul med folk som är typ 6 år yngre, ändå vare jättekul

haha, alla 'stora' barns miner när dom såg oss! dog..

sen stack vi ju hem o svettades ihjäl för de var 30 grader <3333333333333333333333

sen vare ju match också, och VI VANN <333333333333333333333333

+ att de var massa snyggingar där! en gick utan tröja och ni skulle sett hans sixpack! JAG DOGGGGG!!

iallafall, vi vann med 5-4 OMG vad glad jag blev

på vägen hem sträckte jag ut handen o vinkade till alla killar som gick förbi hahah dom tyckte nog jag var cp men risken är 0% av 100 att vi ser dom igen

nu kollar jag på Eurovision Song Contest semi 2 

hihi spännande, även fast Looren redan är 'segertippad' så håller jag ändå tummarna

HAHAH OMG HOLLAND, VAD HAR HON PÅ SIG?!

haha..hörs sen


Av Sav - 24 maj 2012 08:43

Hej!

tänkte börja inlägget med en fråga jag fick

anonym

Onsdag 23 maj 23:14

hur såg han ut? tror jag möjligtvis har sett han, hände mig med :o

 

Sav

Torsdag 24 maj 08:39

han var typ gubbig, tror han hade glasögon oså en cykel!
han gick bärandes på två jättestora stenar och typ gick till en båt precis vid bryggan brevid
hoppas det hjälpte? kommer inte riktigt ihåg eftersom att de hände igår o jag inte la hans utseende på minnet :)

 
 
 
nu sitter jag iallafall hemma o ska snart sticka o praoa med Kim, eftersom att jag tror ingen läser min blogg just exakt nu kan jag avslöja vart vi ska praoa!
o vi ska praoa på Mariedalskolan HAHAHAH
men de är för att min mamma jobbar där ju
nu ska jag fixa mig o äta hörs sen!
Ovido - Quiz & Flashcards