savnehring

Alla inlägg den 25 maj 2012

Av Sav - 25 maj 2012 23:18

Kollade precis klart på filmen som står i rubriken, riktigt bra är den

nu blire att sova eftersom att jag ska upp i tid imorrn för att åka till överby med Kim Nicole och Emma

så vi hörs imorrn

Av Sav - 25 maj 2012 20:10

Hej!

asså detta är de bästa vädret på länge, ma kan cykla i linne, imorses vid 8 var de 20 grader

igår kväll runt 10 var de också 20 grader! asså waaaah!

äskar dde!

haha hade lite misstolkning med matchen o de var fel personer som spelade, då drog vi t godisgrottan (♥) osen kollade vi på en tjejmatch o typ stektes till svart korvar

har märkt att dom flesta bloggar uppdaterar väldigt dåligt nu, de är ju bara för att de är sool o varmt så man är ute hela tiden

haha även jag börjar blogga sämre men jag ska försöka!

nu blire popcorn,film och godis :DDDDD

hörs sen

'

haha en gammal header  

Av Sav - 25 maj 2012 15:54

kom hem för en stund sen, helt svettig o död

har iallafall haft två jätteroliga dagar på mariedal, även om dom var lite fula i munnen, iallafall vissa haha ^

verkligen jättevarmt så jag har inte orkat ttyp nåt, har vart helt seg i huvudet också

nu sitter jag i soffan,dricker Capri-Sonne och lyssnar på musik, gött

blir match sen också, får se hur länge jagg är ute, de kommer ju inte bli kallt  o mörkt så man måste sticka iallafall :DDD

hörs sen

 

Detta och godis ska jag äta idag, längesen.. (säger vi..)

Ovido - Quiz & Flashcards