savnehring

Alla inlägg den 27 maj 2012

Av Sav - 27 maj 2012 22:05

tänkte bara lägga upp den eftersom att de har vart en bildlös dag 

har också laddat över alla bilder t datorn så jag har nya o fräscha, några blev faktiskt jättefina som jag är jättenöjd med, men dom får ni se nån annan dag

 

Av Sav - 27 maj 2012 20:14

Hej!

kom hem för en stund sen från Jacoben!

förut gick jag o Kim runt lite i skräckland sen gick vi ut med Rex och Nellly

efter de gick vi t min gård,solade,hade ute marsvina,fotade,lyssnade på musik och hade allmänt trevligt

sen kom Nicole också

sen stack vi ju på matchen hahah asvarmt var de nog för dom eftersom dom fick springs hela tiden

jag däremot satt mest o latade mig o drack min iskalla cola, haha dom ville nog strypa mig ^

mitt lag vann iallafall matchen med 3-2 bästa vi! Nu fortsätter vi såhär!

sen efter matchen stannade vi kvar lite o sen stack vi hem osen t Jacoben

Årets första dopp har jag gjort idag yeah!

väldigt kallt i början men jag o Kim stod o segade tills vi vant oss i typ en kvart

nu är jag iallafall hemma o ska snart duscha

imorrn blir de inte en jobbig dag i skolan,,, eller ah, jobbig blir den väl men inte jobbig med skolarbete o sånt

för vi ska ha utedag o va i skogen hela dagen vi ska också ta med mat o fika

inte direkt min favorit men hellre de än matte med massa 'pi,radie,diameter,radie gånger radie upphöjt till två' o sån skit

ska nog bli bra väder också (Y)

men iallafall, nu ska jag duscha

hörs sen

Av Sav - 27 maj 2012 13:03

Hej!

stack förut t Ica med Nicole o köpte Rosor t våra mammor för de är ju Mors dag

Skulle egentligen stuckit o badat nu med Kim men hittade ingen matchande bikini o vill inte gå

nu sitter jag iallafall i soffan, chattar med Kim o dricker powerade, fast nu ska vi ut

så vi hörs sen

Bjuder på bästa bilden!  

Ovido - Quiz & Flashcards