savnehring

Alla inlägg den 1 juni 2012

Av Sav - 1 juni 2012 20:22

HAHA tror inte alla kommer fatta dom här men dom som känner mig förstår dom!

dör av mig själv ibland!

     

Av Sav - 1 juni 2012 14:50

Hej!

när jag vaknade imorse ville jag bara dö

de verkligen ösregnade o sånt får jag damp på

iallafall, de var ite bättre i skolan heller, först hade vi matte.. pi o radie osv är inte direkt de jag älskar men de gick

sen skulle vi göra 'kompisbok' där skulle man skriva snälla saker om varandra o sånt

fast vi hann inte att skriva snälla saker om varandra för vi gjorde den 'fin' istället

sen på rasten fick vi ju såklart inte vara inne men ngra gick in ändå o efter jag nästan blåst bort sket jag it o gick t dom andras gömställe

men jag gick vid fel tillfälle för just då kom min lärare HAHA hon upptäckte dom andra tack vare mig, dom ville nog döda mig ^

fick även reda på att de kommer en ny t klassen på måndag, en tjej, haha lite onödigt att börja när de är två veckor kvar menmen,, de ska blir kul iallafall :DD

nu 'r jag iallafall hemma o ska bara vara hemma

snart sticker jag o Kim t hemköp o  köpr gottigott

(Y)

men de finns iallafall två bra saker med den här dag

1, De är SOMMAR NUU, 1 JUNI <333

2, De är KLASSBOLLEN imorrn! även klassbollen disco <33

nu ska jag dra så vi hörs sen

'

VILL HA SOL NU!   

Ovido - Quiz & Flashcards