savnehring

Alla inlägg den 11 juni 2012

OMG

Av Sav - 11 juni 2012 21:38

Exakt för några sek sen hände en ascool sak

jag som aldrig har sett en video av en känd artist som publicerats samma dag

idag så såg jag alltså dont wake me up videon av Chris Brown som publicerats idag, ascoolt ju!

haha hoppas ni fattar vad jag menar

HÄR är videon om ni vill se 'premiären' haha.. ;))

Av Sav - 11 juni 2012 20:17

Hej!

har bara kollat på film oså idag, var också godissugen så jag skulle göra sånadär stekta äpplen

men jag tror jag gjorde fel för dom blev jätteäckliga :$

imorrn är de kompisdag (då har 6:orna en grupp med barn från 1-5 som dom gör lekar med osv) osen är de brännboll

den har skolan varje år, lärana mot 6:orna, kommer ju göra bort mig totalt men w-ever, finnns ändå ingen speciell som man inte vill göra bort sig för på skolan

nu ska jag äta pizza o kolla på den där matchen! Heja Ukraina! eller hhhaah bryr mig inte om vem som vinner men helst ukraina. (Y)

så vi hörs sen

 

Av Sav - 11 juni 2012 15:01

Hej!

förlåt för jag inte bloggade i helgen men jag hade fullt upp o orkade inte

aqua blå var iallafall jättekul, vi åkte en asrolig karusell som kim skrek ihjäl sig på o man åkte typ uppochned

idag gick dagen snabbt, först bakade jag, sen vare typ 'gör vad du vill' så jag o några t spelade skitgubbe efter maten såg vi på fiilm :DDDDD

idag kan jag inte gå p träningen -.-.-.-

för jag har ingen cykel för dom andra i fam har dom + jag har ont i halsen o man får inte träna med ont i halsen

så istället ska jag sitta hemma o deppa + kolla efter en film på hemsidor

snart sommarlov också <333333333333333333333333333333333

hörs sen

 

Ovido - Quiz & Flashcards