savnehring

Alla inlägg den 12 juni 2012

Av Sav - 12 juni 2012 20:45

   

Av Sav - 12 juni 2012 18:56

hej!

en liten random rubrik.

förlåt för att jag inte uppdaterat idag men nästan direkt efter skolan åkte jag , nicole,kim o emma t överby

skolan idag var väldigt jobbig oså men jag överlevde

när vi hade kompisgrupperna trodde jag att jag skulle dampa ur vilken sek som helst

osen brännbollsmatchen,, den vill jag inte ens tala om

jag o några t har gjort en deaal att vi inte säger att vi loosade t min bror för han skulle mobba sönder oss!!

eh ^

på överby köpte jag två saker o mat 

kan tyvvär inte säga vad jag köpte eftersom de är t avslutningen, eller jo en sak kan jag säga!
ett rosa nagellack som matchar de andra, mer säger jag inte!

skönt att jag har bestämt vad jag ska ha för outfit, men frisyr o smycjen är inte klart än

nu ska jag lyssna på musik,kanske kolla film o sörja att DH har slutat ;((((

hörs sen

   

Ovido - Quiz & Flashcards