savnehring

Alla inlägg den 19 juni 2012

Av Sav - 19 juni 2012 21:22

Hej!

matchen blev förlust men dom kämpade iallafall på

var ju inte med på matchen eftersom jag inte var uttagen..

nu ha jag vart duktig o städat båda marsvins burarna (stolt.se, även fast de var min tur att städa) men nu har jag skitont i ryggen -..-'

kollar också lite på matchen, Sverige-Frankrike inte för att den itresserar mig speciellt mycket men..

ska snart äta o kolla på CSI:Miami  o   CSI:Ny

osen ska jag äta min kaka jag gjorde igår med för lite glasyr o som är helt torr ^

hörs sen

 

Turister i skräcklan? - Yeah!

Av Sav - 19 juni 2012 11:55

Hej!

verkar som sommaren har kommit nu, men man vet ju aldrig , de är iallafall varmt ute och sol :DDD

ställde kl på halv 11 men gick upp halv 12 haha 

idag ska jag bara vara hemma tills typ 5  då blire att kolla när mitt lag spelar match,

o dom ska vinna!
vi vann ju mot Åsaka med 6-2 i söndags (Y)

men jag bloggar senare!

   

Hej

Av Sav - 19 juni 2012 00:13

Hej!

börjar blogga som vanligt igen imorrn

dom här dagarna har de inte hänt så mycket så de fanns inget att blogga om!

idag såg jag o nicole o kim på Red Riding Hood, bästa filmen asså!

oså har man fått en crush o Peter också HAHA fast han är bara snyngg i filmen, inte på andra bilder, bara vissa!

hörs imorrn iallafall

     

Ovido - Quiz & Flashcards