savnehring

Alla inlägg den 21 juni 2012

Av Sav - 21 juni 2012 17:01

Hej!

jag o Nicole träffades på min gård o satt där i typ 2 timmar o bara snackade oså

sen drog vi hem t henne för dom skulle klippa gräset här

så vi satt på hennes balkis o körde ordlekar o lyssna på musik o kastade äpplebitar t fååglar hhaha

bra dag har de vart iallafall, OCH VARMT!

synd bara att de är för kallt att bada i vattnet än

när vi kommer t stugan o har fixat lite ska jag tvinga mamma att sätta upp studsmattan osen ska jag hoppa 

men nu måste jag packa, blääääää

kommer uppdatera därifrån men inte så mycket för internetet kommer vara jättesegt

hörs imorrn trorjag eller sen

 

Av Sav - 21 juni 2012 11:44

Hej!

förlåt att jag inte blogga igår men jag kollade på film oså

Igår var jag i Kronogården for the first time haha

fast vi fatta först inte att de var där vi var för allt började med att vi såg massa killar överallt, vissa var snygga andra inte

sen fick vi typ damp i omkl för en sak Fanny visade oss haha bästa Nicole, Jessie Fanny o jag ^

vi vann iallafall matchen med 2-1 o gjorde faktiskt inte bort mig en enda gång (A)

var nära på o göra mål o gjorde en del inlägg

idag drar vi ju t stugan, kommer nog ta med internet dit men nu är de jätesegt för vi har använt de för mycket, hah fatta va segt de kommer vara i stugan då.. -.-'

igr runt halv 2 på natten kunde jag inte sova så jag läste mitt horoskop o blev jätteglad

(pallar inte skriva av vad de står o jag kan inte kopiera o klistra in i den här hemsidan) 

o idag skrev jag de t Nicole o skrev även hennes horoskop, o hon fick ännu ättre än vad jag fick -.-..-.-.-.-.-.-.-.-.-

idag ska jag o nicole sola, vet inte vart,vet inte när 

hörs sen

Dom här tre små sötnosarna följer också med t stugan idag!

 

   

Ovido - Quiz & Flashcards