savnehring

Alla inlägg den 27 juni 2012

Av Sav - 27 juni 2012 23:46

        HISSAR
- FOTBOLL

- Facebookbråk

- Att känna att man ägt ut nån totalt

- Se en snygg kille

- Att Tyskland kommer vinna EM 2012


                          DISSAR
- Folk som glor (om de inte är snygga killar dåe)

- Domare som blåser lite efterblivet ( typ 5 sek efter de har hänt)

- Folk som tror dom kan bossa över mig

- Djurplågeri/djurförsök eller plågeri överhuvudtaget

- När man ser en snygg kille o inte vågar göra nåt ;((  (typ säga hej eller nåt)




Och ett fint citat som stämmer in perfekt


- Det finns inga fula tjejer, bara tjejer som inte bryr sig om sitt utseende.

haha kunde inte sagt de bättre själv!

hörs imorrn för nu är de Big Momma 2 time

Av Sav - 27 juni 2012 22:16

Hej!

först när vi kom t kg sa våran tränare att de var upptaget i klubbhuset o att vi skulle äta på Italia så jag o några t cyklade dit medans andra åkte bil

asgott vare, jag tog pommes o sallad

sen var vi ju bollfior , fick värsta dampet på en sak men annars vare lugnt

sen stannade vi kvar o irriterade några

nu kollar jag på matchen o väntar på mat

Heja Portugal, mest för snyggingen C.Ronaldo är med där hihi

seriöst, snygga  fotbollsspelare asså, omg dör av dom

såå nu gör de att jag taggar ännu mer t färgelanda o gothia :DDDD

nu ska jag kolla lart på matchen

hörs sen

 

Av Sav - 27 juni 2012 10:16

idag när alarmet ringde kunde jag seriöst inte ens få upp ögona, har ju vänt på dygnet nu och skulle gärna sova ett par timmar till

men idag ska jag vara med Kim, sååå kan ju inte sova bort hela dagen

vi ska dra t vif-huset runt 5 för att 'umgås' med laget o få fika sen direkt efter är vi bollfior så kommer hem  runt 9 typ

igår blev jag superglad när jag såg att Swefilmer har fått inte nya filmer, t.e.x John Tucker must die

hahahahah så grym är den asså

så jag ska kolla klart på den nu

o kanske kolla den en gång till..eller två..eller tre

 

Ovido - Quiz & Flashcards