savnehring

Alla inlägg den 4 juli 2012

Av Sav - 4 juli 2012 23:18

kim la nyss upp fulaste bilden på mig o jag gör inget undantag utan ska hitta en mycket hemskare bild på henne..vänta bara ..


för att höra om min dag ska ni läsa den HÄR 

orkar inte skriva, jag har......... kramp...i fingrarna,,,, säger vi..

 

Av Sav - 4 juli 2012 00:26

hej, haft en go' dag på kg som var typ som alla andra kg dagar, bara att de var folk där

nu ligger jag o kollar runt lite på datorn


denna låten hittade jag nyss, väldigt tänkvärd låt och video!

först när dom bara pratade i början tänkte 'va äre här för skit?!' men sen började låten o då fatnade jag lite

tänk hur de känns att vara mobbad? kan inte ens föreställa mig hur de känns!

skulle aldrig i mitt liv bli en mobbare! oavsett hur dryg o elak jag är mot en person finns det ALLTID en anledning till varför jag är sån

skulle aldrig göra nåt mot nån som är helt oskyldig

mina kompisar säger faktiskt att om dom inte kände mig skulle dom definitivt inte vilja bråka med mig, o då blir jag först typ 'eeh va? är jag så elak?! ;o'  men sen kommer jag på att de kanske är bra att framstå som lite 'kaxig' haha missförstå mig inte nu, man vill ju inte bli framstå som 'värsta bitchen' men att man vågar försvara sig själv o inte låta nån tro att dom kan säga/göra vad dom vill mot en!

såå jag kanske verkar vara dryg o allt möjligt som inte är snällt men om du lär känna mig kommer du förstå att jag inte är sån egentligen, bara när jag blir suuuuuuur

happ, då har jag gjort det igen, snackat om mobbning osen helt random kommit in på ämnet 'mig' HHAHAHA

iallafall, så ska ni få videon nu, ta er tid o kolla på hela! den är faktiskt värd dom 3,37 minuterna av erat liv!

btw så är låten riktigt grym!

Ovido - Quiz & Flashcards