savnehring

Alla inlägg den 9 juli 2012

Av Sav - 9 juli 2012 22:04

haha ja, jag visste att de inte skulle gå att vara utan internet en hel dag såå here i am

har iallafall haft en väldigt rolig dag på kg

först var vi där o spela men vi typ grillades o de var inte så mycket folk där så vi skulle dra hem men precis då kom de massa folk så vi stannade o spelade lite till

osen råkar jag skjuta upp bollen på taket o den fastnade där xd

s vi stod o försökte kasta sten så den skulle åka ner men de gick inte så kom de några 'små' killar o jag frågade om dom var bra på att klättra upp på taket, oså sa dom typ ah men dom hade inte gjort de förut oså sa vi att dom inte behövde så dom drog..

OCH hämtade några andra killar (som var äldre) så frågade dom om vi ville ha bollen o sa att dom hämtar den åt oss om en av dom får en  kyss HAHAHAHHAAH osvosv..

så snackade vi lite med dom oså blev de lite kaos o nu sitter jag här hemma

pallar inte skriva mer nu så ..

   gammal bild från ett disco i typ vintras .. 

Av Sav - 9 juli 2012 00:26

Hej!

har haft asroligt hos Nicole,, Nicole som blev sugen på nudlar typ kl 2 på natten osom inte ätit på 16 timmar tack vare mig

HAHAHAHH

har vart hungrig men liksom inte sugen på mat, så har jag vart hela helgen, jättekonstigt..?

nu ka jag kolla på film eller gossip girl, kan inte bestämma mig för nåt just nu

imorrn blir de ingen bloggning, anledningen hittar ni HÄR  om jag nu kommer klara detta (asså inte vara på datorn) är nog helt omöjligt, men vi får se

tror inte jag har de där viruset men jag villl inte riskera nånting

juste, dedär om att vi kommer dö 21 dec 2012, är de nåt ni tror på?

Nicole visade en video på hur detta kommer hända, o jag kan säga att jag börjar bli lite....rädd..

men jag tänker att om detta nu kommer hända så dör ju alla, inte bara jag, utan alla.. när jag tänker så känns de iallafall lite bättre

(videon kommer där nere)

men nu ska jag sluta snacka o kolla på vadenuvarjagskullekollapå 

btw, skulle döda för lite godis nu asså!


DETTA ÄR INTE EN TRAILER UTAN EN VIDEO NÅN HAR GJORT.

 

Ovido - Quiz & Flashcards